11 Mayıs 2014 Pazar

Yuvarlanıp Gitmek

Düşünüyorum da mutluyum ben, çok şükür. Neler neler yıkmadı beni. Her gün hayat çok güzel gelmiyor tabi gelecek kaygısı falan da çöküyor üstüme zaman zaman. Bazen çok yalnız hissediyorum kendimi. Ama sonra geçiyor o his çok şükür.

Pazar şşöööyle bir pazar turu attım çıkayım çıkmayayım diye düşünürken hadi dedim hadi eve tıkılıp kalma....Çık iki insan gör. Pazara gittim sonra parkta oturdum... şansıma yağmur başladı ama öyle çok değil kapşonumu takıp istifimi bozmadan oturmaya devam ettim... herkez bir bir kaçtı gitti parktan gene yalnız kaldım. Çocukarın kuşların peşinden koşmasını seyretmeye bayılıyorum. Çığlık çığlığa koşturmaları :) hayat onlarda yaa... Çocuk yapmalı....Donaldı ikna etmek imkansız... Bu yılın başından beri daha ciddi bastırsamda hiç yanaşmıyor.En büyük kavgalarımız hep bundan çıkıyor.... Bakalım hayat ne gösterecek...

Her şey biter. Mutluluklar biter acılar biter hevesler biter. Bazı şeylerin bitişi güzeldir. Mesela bir iş telaşın bitti mi şöyle kızgın kumlardan serin sulara dalmış gibi hissedersin kendini. Güzel yaşlardayım çok şükür.

Bu gün pek bir polyanayım hayrolsun inşallah :)

Aşağıdakilerde pazar şekerlerim. Görüntüsü kadar şeker değildi emin olun.....


Bu da yakına bana merhaba diyecek olan kırmızı çiçeklerim.... Bir ara umudumu kaybetmiştim artık ama genede sulamaya devam ettim bir haftadır kabaran topraktan bu hafta sonu bana merhaba dediler. Bu yıl evin her yerini çiçek yaptım :)




Aşağıdakilerde kuzgun kılıcıymış. Sanırım dışarıya ekilmesi gereken bir bitki boyu bir metre falan oluyormuş :) şimdi bunu evde nasıl zaptedicem diye düşünüyorum... Bu da çok geç çıktı. Her şey cücük gibi ne zaman çiçeklenecekler içim pır pır ediyor :) Bunlarda kırmızı...


Veee cücüklenen soğalarım... Atmıcam bu sefer taze soğan olarak geri dönüştürcem :)



İşte böyle şimdi işler güçler beni bekler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder