3 Mayıs 2014 Cumartesi

Dool Karabakır Dolll.... Ağzına kadar dooll.....teyy teyyy teeeyyyy....

Bu günkü ruh halim dol karabakır dol....



böyle ruh halimi olur demeyin... oluyomuş... dün  geceden beri dol karabakır dol dol diye diye dolaşıyorum... şairin burada anlatmak istediği gel ulan sen de... bu da mı gol değil be nidalarını hissede hissede...

neyse bu  günde nasıl güneşli güzel bi gün.... insanın sebepsiz yere mutlu olası geliyo... sonra düşünüyosun laan oluum aslında bu gün dünün aynısı fark yok hacı... diyosun sonra biraz daha bakıyosun ayyy ne güzel çiçeek yeşiller daha mı bi yeşil daha mı bi canlı... amaaaan bu da geçer bee...  :)) dönüş hızıma bende hayranım.....

 yalnız ata demirerinde sesi güzelmiş yani... tuttum...


Yukarda efenim bir hafta sonu boğuntusu etkinliğim görünüyor...tombiş gelin geveze damat :) Keçe kanatları dikmek örmekten daha fazla zamanımı aldı ya ben ona yanıyorum. Sen alsana adam gibi yorgan iğnesi... etmain iğnesinin küt ucu deler mi hiç keçeyi....Öğrencez inşallah....


Aşağıda da evimin neşesi çiçeğimden bir kare.... hayatta bu kadar güzellikler varken ne gerek var kasvete...



İşte böyle, bu hafta sonu da ne yapsam acaba...  bu akşam bol bol temizlik yaparım... şöööle camları mamları kırklıyayım.... yarın misafir gelebilir. Onuda netleştirip mercimek köftesi falan yapayım... geçen yaptım çok beğenildi... beğenildiyse her gelene yapcan :) 

Sonra da ablama öreceğim pembe pantere devam edeyim. Söz verdik yıl geçti yahu....

Aaa aaaa bi sürü yazacağım şey vardı ayol... An itibariyle kafam bomboş, saçmalıyorum :)) 

Güneşe takıldım ben noluyo lan dengem bozuldu.... Güzel ama gezmelik tozmalık hava... hani insan yalnız olmasa donald adam olsa... güzel yanii... yaşanır bu havada...




Bir yerde okumuştum tek başına özgürlük neye yarar diye... harbiden böylede olmuyo öylede olmuyo.... Neyse anacım havalar nasıl olursa olsun yeterki bizim havamız iyi olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder