5 Mayıs 2014 Pazartesi

Atma Ziyaaa....

Hani Şener Şen in bir film repliği vardı ya ondaki gibi atma Ziyaaa diyesim geliyor kendime.... Gene bir gün ben zayıflayacaktım :))



Neyse işi resmiyete bindirelim bari olmayacak böyle.... Tapelerle konuşucam bundan gayrı,




Ahanda şekil budur..... oluşum olmuşum artık ben.... o gobek o basenler.... kabul edilemez... 4 dakkalık karın egzersizi buldum.... yaaa 4 dakkada olur mu bu iş dedim pehh dedim.... sen misin diyen. 4 dakkanın 2 dakkası kaytardım..... çok hamlamış vücudum....gene ben bir gün olimpiyatlardayken :P Aynamda toz içinde maşallah :))


yapandan Allah razı olsun.... biraz robotik ama var yaaa yapsam olur bee.... sabah akşam yapayım ben bunu.... olmaz demeyin şansınızı deneyin....

Yarın ola hayrola.... bu gece sadece maydanoz ve bitki çayı var menümde..... gerisi cıss.... su da içicem tabi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder