26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sen bekar öleceksin....

Geçen bir arkadaş bana böyle dedi... Sanki kendisinin nasıl öleceğinin garantisi varmış gibi... Hayır bu lafı etmeden bir kaç ay önce hüngür hüngür ağlayarak beni aradı ben boşanıyorum diye... etme eyleme iyi düşün bebeğin var bilmem ne.... kocan şöyle iyi böyle iyi bak diğeri daha zor... yapıcı olacam yaa yağladım balladım... kötü niyetli olaydım laaa boşan çekilir mi derdim dimi... Yok abi biz yıkmak taraftarı değiliz birleştirmek bütünleştirmek taraftarıyız... Ama ben sana halini hatrını sorarken sen bana laf sokuyosan sende bir arıza var demektir. Tabi böyle deyip terbiye sınırını aşmadım. Yasak mı diyebildim sadece... Bilmem dedi konuşmadan ayrıldı :) Yaptığı densizliğin farkına bir gün varır mı acaba.... Biraz insiyatif sahibi olmak bu kadar mı zor yahu.... Bi gün bana geldiler kalmaya çocuk bende o lavoboda... Çocuk başladı ağlama  çabuk gel dedim oğlun ağlıyo diye seslendim.. Oğlum dedim sanmış, bir gelişi var hangi oğlun pardon  parantez içerisinde belirtiyorum o benim oğlum diyor... Oğlun dedim korkma korkma senin oğlun dedim... Allah ım yok mu şöyle harbi den içi temiz delikanlı bir hatun kişisi yok mu yaaa.... hepsinin içinde gizli bi dangalak var... Neyse yaa bunu da dediler bana :)) Biz kimseyi gücendirmemek için kırka katlanalım insanlar böyle abuk sabuk konusun....eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalırın vücut bulmuş hali bu densizler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder