27 Mayıs 2014 Salı

Üşenme, Erteleme, Vazgeçme !...

Kendim kendime listeler hazırlıyorum sürekli... Evde bunlar yapılacak. İşte bunlar yapılacak... Ama bu aralar llistelerimden kaçıyorum resmen... Listeme sanırım bunlara uyulacak maddesini de eklesem iyi olacak....

Bir de listemi aylık, haftalık, günlük olarak belirlemem iyi olacak sanırım...

Aylık Liste
- Taksit ödenecek
- KK Ödenecek
- En az 300 bankaya atılacak
- Bir hafta sonu mutlaka kafa dinlemeye bir yerlere gidilecek.... Bunu yapmayalı çok zaman oldu. Ayda bir yapmalıyım bunu mutlaka....
- Her ay en az bir kitap okunup bitirilecek
- Her ay bir yeni şey öğrenilecek işimle ilgili (kendimi geliştirmem lazım)





Bu yıl yapılacaklar
- ehliyet çıkarılacak
- araba kullanmayı öğrenmem lazım - tırsıyorum yaaa -
-5 kilo vermem lazım aslında 20 kilo fazlam varda 5 e razıyım artık...5 kilo ver tam ver....Ama ver yani.... önünde 7 ay var insaf et ver... hatta mümkünse ayda bir kilo ver... Allah ım olur mu acaba....Kendim bile inanmazken nasıl olcaksa....
- Kredi kartını artık kapat  hadi yavrum aylık planla bunu başarabilirsin....
- Taksit bitir bu zaten aylık plana göre bitmicek ama 2015 e az bir miktar sarkacak... Uleyn 2015 e ben çıkarmıyım bilmöiyorum ama oraya borç taktım valla :))
- TV masası al....
- Bu sene daha fazla kuş alma...  evde bana yer kalmadı...
- Kur an öğrenilecek... yaaa hep başlıyorum hep bırakıyorum bu ramazan cami hocasından yardım mı istesem... kendi kendime bir yerden sonra tıkanıyorum...ayyy çocukken camiye gittiğim günleri hatırlıyorum öyle olmıyayım çok küçüktüm rahat durmuyordum tabi hoca beni kovmuştu bir daha da asla gitmedim.. hoca hocaa....yanacan öbür tarafta....


şimdilik aklıma gelenler bunlar.....
bu listeyi durup durup güncellicem....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder