29 Mayıs 2014 Perşembe

Kadın cinayetleri

Nedir bu cinnet denen şey. Had bilmezliğin caniliğn adı cinnet olmuş. Ben ölürüm ama seni de yaşatmamın adı cinnet olmuş....

Gene gazetede bir haber neymiş paşamız cinet geçirmiş bir yaşındaki bebesini almış karısını da almış balkondan atacakmış. Nedir ulan derdiniz... Bunlara alacan odunu öyle bi dövecen ki bir daha karıya kıza çocuklara titreyerek bakacak....

Huzursuz evi yaşayan bilir. Yüzlerin gülmediği evi çeken bilir... Çaresizliği yaşayan bilir.. O çocukların korkularını Allah bilir...

Dünde bir haber okudum o kadar üzüldüm ki. 8 aylık hamile eşini 4 yaşındaki kızının gözü önünde tekmeleye tekmeleye öldürmüş. Kadın daha 22 yaşındaymış :(  O nasıl bir ölüm şeklidir. Nasıl yaptın nasıl....

Ayşe Arman'ı severek okurum. Aylar önce geçmişteki yazılarını tekrar okumak istedim. Ve şu aşağıdaki yazıya denk geldim. Tüylerim diken diken okudum. Siz de okuyun....

http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25738652.asp

Bana ilginç gelen hep kadınlara ve küçük çocuklara zarar veriyorlar iki erkek dalaşmıyor. Yani zayıfa yapıyorlar. Ne yapsak acaba tekvandoya mı gitsek.. kadınlar çok güçl olmalı.... ben tırsıyorum insanlardan....

 Kimse kimseyi koruyamıyor.... Allah a emanetiz. Tüm psikopatlardan korusun Allah bizi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder