18 Mayıs 2014 Pazar

Pazaraaa geel.....

Ne kadaaannn yalnızım.... Çok koyuyor pazar günleri bana... Genelde ev işine veriyorum kendimi ama bu gün onuda yapasım yok....



Dün gece Game Of Thrones 2. Sezonuna başladım.... Donald ın ısrarı... ayy eskiden nasıl izlerdim dizi ama şimdi bildiğin offlaya pofflaya izliyorum... Güzel yeride yok değil ama sıkılıyorum....Şimdi bu kadar meşhur bir diziye b.k atıyomuş gibi olmıyayım ben tv başında oturamıyorum bu aralar... Her şeyden sıkılıyorum evde gezineyim tozayım sağı solu toparlıyayım bir şeyle meşgul olayım istiyorum... Öyle oturup kalınca daral geliyor... Söz verdik izlicez artık... Sırf konuşçak bir şeyimiz olsun diye çabalıyorum.... Yoksa son dönemlerde yaptığımız tek şey tartışmak....  Bana bildiğin çok yağlısın dedi yaa bende şakaya vurdum... Kalktı gitti... Pardon da bozulması gereken ben değil miyim yaa... Sen anca alay et dedi :P  Körolmayasıca boğazımı tutarmıyorum bende öfff.... Zayıflarsam sorarım ben ona, daaaa olmuyo :)

Bende kendimi yemeye ve yemeğe verdim hem yaptım hem yedim.... Pazara gittim paralarımı harcadım geldim... Her pazar dönüşü olduğu gibi gene parkta oturup kuşları kovalayan çcukları izledim... Acaba uzaktan sapıkça mı görünür bu halim diye de kendimden iğreti oldum doğrusu... Bu kadar çocuk cinayeti yaşanırken ailelerin yanlış anlaması olası diye düşünüp kendi kendime tırsıp dikkatimi ağaçlara yönelttim... Oysa çocuklar ve kuşları çok tatlıydı....


Bir kaç kişiyi aradım gelsinler diye ama herkezin işi var :( Napalım şanslarına küssünler misss gibi mercimek köftesi yapmıştım :)






Pazardan aldığım yeşilliklerle boğuştum koca gün...Pazar kesinlikle marketten daha bereketli... Yıkadım yaydım kurusunlar diye serdim poşetleyip dolaba koyucam her şey hazır olacak hafta içine.... Bundan kelli akşamları sırf salata yenecek... İnşallah... Öğlenleride iş yerine mercimek köftesi taşırım yeter.... Miss gibi köy yumurtası da aldım kazıklandıysam bilemem...

Şimdi gene gidicem inşallah... Çalı süpürgesi alıcam taktım kafaya ....

 İşte böyle koca karıya bağladım yani :) Olsun mutluyum ben sadece biraz fazlacana yalnızım ama mutluyum genede... Parkta insanlara baktım ailecek gelmişler ama onlarda somurtuyo demek ki iş onda değil.... Niye mutlu olmayı başaramıyorlar çok düşündürücü.... Ne güzel çocukları var cıvıl cıvıl olcaklarına öyyle üzerlerine dünya çökmüş gibi... Çocuklarla ilgilenmiyorlar bile :) Hep düşünürüm kadın hamile kalmayı belki benim kadar çok istemiştir... Belki benim şu an dualar ettiğim gibi dualar etmiştir... şimdi gelinen nokta bu muu... Yüürrüüüü eve gidiyoruz hadiii bağar çağar... Böyle olmaktan korkarım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder