7 Mayıs 2014 Çarşamba

Göbeğimden ve basenlerimden korkuyorum

Kelimenin tam anlamıyla göbeğim ve basenlerim benim korkulu rüyam.... O kadar kalın bir yağ tabakası birikmiş ki .... gider mi nasıl gider açsan içimi bıçakla kazısan söküp alamazasın o derece sağlam bir zırh gibi sarmış yağlar her yanımı....

Teeee eskilerden gelen bir laf var ya ideal kadın vücudu 90 60 90 harbiden öyle olmalı....Valla mezuraya sığarsam akşam bulupta ölçmeye çalışayım kedimi.... Yalansız.... neyse o yazacaz buraya....Benim bi bacağım 60 tan fazla çıkar yeminlen.... utanç verici yüz karası....


http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr ni buldum dün biraz inceliyorum şimdi...onu örnek alayım bari...

Otururken göbeğim pörtlüyor çok iğrenç. Şeyda Coşkun dedi ki göbek terbiyesi önemli içinize çekin sürekli o da bir çalışmadır dedi.... Aklıma geldiği iyi oldu... Bu gün hep içime çekicem... Yüzüm garip şekil almasa bi de bunu yapmaya çalışırken çok memnun olucam. Abi bi göbek var çek çek bitmiyo....içede girmiyo sığmıyo içime mübarek...

Yaptığım mekikler sanırım işe yaramakta... Zira bütün karın kaslarım acıyor et kesmiş hepsini hissedebiliyorum. Yağlara bir etkisi olur mu bilmem ama kaslar çalışmış....Bu sabah 20 mekik çok zorladı.... ağrıya ağrıya yaptım.... Ölüyoom diye diye....

Dipnot olarakta eklemeden geçemeyeceğim. Kışın yediğin hurmalar..... anladınız siz onu....

İncecik belim olsun.... şöyle şıkır şıkır giyineyim yaaaa lütfen yaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder