24 Mayıs 2014 Cumartesi

Bu bir işaret mi?

İşaretlere inanırım ben....






5.5 aylık hamileyken ikizlerini kaybeden oyuncu Esra Akkaya, çocuk özlemini Etiyopya'dan evlat edindiği Can Alex bebekle giderdi.

Bakanlığa başvurdu

Defalarca tüp bebek yöntemini denedikten sonra pes eden Esra Akkaya, önce evlat edinmek için şansını Türkiye'de denedi. Yaşı 44 olduğu için bir bebeği evlat edinmesi mümkün değildi. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'na başvurdu. Afrika'dan bir bebeğe annelik yapma isteğini bildirdi.

Link : http://haber.gazetevatan.com/canim-oglum/640438/8/magazin


Şimdi soruyorum bu bir işaret mi? Bana da hayat git evlat edin diyor olabilir mi? Ya da önce boorcunu öde bir rahata er sonra ben sana bebek verecem diyo olabilir mi... Ahh bir bilsem sonumu..... Bende Etiyopya dan birini evlat edinsem... Ama bekarım diye anca koruyucu aile olabiliyorum... Sonra çocuk büyüyünce kendi anasına gider ben kalırım öyle :(

Niye gözüme bu haberler çarpıp duruyor araştırmazken hem de... İşaret mi... Yap mı diyor hayat bana....  :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder