6 Mayıs 2014 Salı

Dağınık.... -500 çok zormuş

Bu sabah 72.1 idim. Dün çukulta yemedim, kola içmedim....En son evde temizlik yaparken çamaşır suyu kola gibi kokmaya başladı bana... Vallahii....Aha dedim kafa gitti...Çukulata aramadım hiç. bol bol elma yedim... Elmalar çok pahalı kendimi markete mi zincirlesem ne yapsam...

Akşam sporumu yaptım, sabah sporumu yaptım....Şimdi öyle altmışları görene kadar pek bir şey başarmışım gibi hissetmeyeceğim...zate sürekli 69 - 73 arası gidip geldiğim için pek işte oooo gidiyooo falan diye havaya giremedim.... Zaten varil gibisin neyin havası demeyin....


Kafam çok dağanık.... İşşleri bitiremiyorum... Sakız oldular gene elimde... Bir de ne istediğini bilmeyen müşteriler.... Kaynak vermeyen müşteriler... Anlatsan anlamaz amaan yıldırdılar bee....

şimdi kahvaltıda ne yesek acep.... kabaklı yumurta yapiim yarım kabak bir yumurta....miss....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder