28 Mayıs 2014 Çarşamba

Yetişemedik....

Bitmeyen ve uzayan işlerle ilgili patrondan fırçamızı da yedik. Laptopu ellerimin üstüne çat diye kapattı... Kahrolsun kapitalizm...Memur olamadığıma hep üzülücem sanırım ömrümce....KPSS den fiii tarihinde 78 almışlığım var o zaman waaooww süper deniyordu ama yerleştiremediler beni... Sonra işsizlik sonra ne iş olursa yaparım abicilik.. sonra gece 11 lerde işten çıkmacalar yıllar sonra işin başında ama ruh gibi bir insan... o kadar rendelendim ki bu işte, kala kala bu bezgin ben kaldım.... doğru düzgün yıllık iznim bile yok. resmi tatiller de kavga dövüş afra tafra izin koparıyorum.... İki gün üst üste hasta olup gelmemezlik etmedim.... gördüğüm muamele bu....tam da kendimi motive etmiştim... yetişçekti bu gün ama şimdi yapıcam ya işleri o fırça attı diye yapmış olucam ona yorcak... demek ki bağarıp çağarınca iyi iş çıkarıyon dicek.  borcum boyumu aşmış olmasa çekçen kapıyı çıkçan aslında da ah şu muhtaçlık... kimsemiz de yok ki sahip çıksın bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder