20 Mayıs 2014 Salı

Etmeee.......

Dün gece nasıl hırslandıysam kahveden sonra toparlayamadım... Az yatayım sakinleşirim dedim film izlemeye çalıştım sarmadı... Okan Bayülgen e baktım sonuna yetişmişim Ahmet Altan ı anlatıyordu hööö hööö deyin resmen koptum gülmekten sonra bitti program :)) Ama çok komikti o kısmı mutlaka izleyin.... Çabasının elinde patlaması durumu.... Ahmet Altanın fiii tarihinde yeni basılan romanındaki karakteri bir oyuncu ve kostümcüyle anlaşıyor, stüdyoya canlandırarak getiriyor... Ahmet Altan  ın tepkisi hööö hööö oldu diyor... Senin romanındaki karakteri canlandırdık karşına çıkardık diyorum ben anlamadım diyor. Hööö  deme arkadaş diyor... Ayy böyle anlatamadım izleyin mutlaka....

Linki : http://www.youtube.com/watch?v=zfdE8gMfCJ0 



gerçi bende tamamını izlemedim sonunda geçiyor bu muhabbet...

Uykumda kaçtı mı... Kahve hiiiç uykumu kaçırmaz halbuki... Artık kahve mi iş stresi mi donald ın öküzlüğü mü kaçtı arkadaş.... Bir şeyler okudum sabaha kadar sabah ezanını duydum sonra uyumuşum.... Sonra da işe geç kaldım tabi....

Bütün gece mırıl mırıl söylenip durdum... Donald olsaydı bu mırıldanmalarım cinayet sebebi olurdu... Sanki karşımdaymış gibi verdim veriştirdim hayır bir yerden sonra ohhh be rahatladım deşarj oldum demem grekirken ben iyice köpürdüm :)) Sonra laaa sıyırıyor muyum acaba dedim.... Arkadaş gecenin 11 inde beni arayıp anarşi çıkarma.... 11 benim uyku saatim yahu... en agresif olduğum saat... napıyosunmuş iş var elimde biliyosun bütün günü sandalye tepesinde geçirmişim totom acımış beynim sulanmış... senden bişi isticem istemesen şaşarım hepte 11 de istenir bu şeyler... işin düşünce ara zaten....neysse...

Cem Yılmaz geldi aklıma :))

Neyse işime döniiim birde patronla papaz olmayalım....

Hava ne güzel miss gibi yaz geldi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder