2 Mayıs 2014 Cuma

Şifremi unutmuşum ya beennn.....

Yüce rabbim beni açtığım blogların şifreleriyle sınıyor... Bunu bulana kadar mors alfabesini çözdüm yeminlen...


Mayıs gelmiş neyime... her yer çiçek böcek çocuk... bende yaprak kımıldamıyor sanki hayat durmuş... Dedim biraz geleyim de dertleşeyim.... Harbi diyorum hayat durmuş... İş olmasa napardım ben diye düşünüyorum.... 5 gün işe gelmedim evde duvarlar üstüme gelmeye başladı. Gençliğim böyleyse yaşlılığımı düşünemiyorum.... Ben ki kendimi oyalamayı iyi bilirim elli çeşit hobim var... Dantel çiçek böcek kitap yemek temizlik... Hiç mi hiiiç sarmıyor beni bu aralar... Ne bu ruh hali bilemedim. Ve hiç tasvip etmiyorum akıllı mantıklı bir insan olarak bir şeyler yapıp çıkmalıyım bu haleti ruhliyeden ama ne yapmalı....

Ne yapmalı ulaan kafayı yicem....

Tabi bunu tetikleyen bir donaldımız mevcut. benim bütün ayarlarımı altüst edip duruyor. Amaaaan diyorum sen kendi işine bak çok takılma öylede böylede ölecen bi dur otur bi sakin relax diye diye kendime geldiğim nokta yeeeeyyyttt dağalın laaannn naraları oldu içimde... Huysuz ihtiyarlara döndüm yeminlen, yaşam enerjimi emdi benim.....

Neyse....Vardır bir hayır bu kadar darlık maddi manevi...

Birikim yapmaya karar verdim. Dağ kadar borcum var ama genede baktım ki abuk sabuk harcamalardan hiiiç kısmıyorum. Hımmm öylemi hanfendi dedim kendime... O zaman birikim yapacaksın. Acı ama gerçek beybii...O para birikecek. Şimdi ben hespaladım bu yılın bitmesine 7 ay var ya.... abbooo ben hesapları 8 aydan yapmışım yazarken farkettim... her ay 300 tl den yıl sonuna 2100 tl eder... Ayy ne az dimi.... Biriktirirken o 300 ü harcamadan ayırmak ölüm.... 7 ayda biriken rakama bak cücük gibi vay anasını arkadaş... tabi ben bunu 8 ay üzerinden 2400 olarak hesaplamıştım. Az daha kastırıp 500 atarsam her ay sene sonunda 4000 liram olur diye hesaplamıştım. Küçümseme 4000 lira nasıl baba para biliyomusun bu yoklukta...  7 aya göre hespalayınca bu durumda maksimum 3500 biriktirebilicem bu senenin sonuna kadar... ulan 4000 yapayım ben bunu açlıktan öliim 4000 olsun inşallah...

toplam gelir 1800 ise

bu arada aylık genel giderlerimiz efenim 440 tl kira ...

kaldı 1360
ayır 300 kumbaraya

kaldı 1060
şimdi ilk aşama 2500 küsur kk dönem borcunu kapatma.  asgarisi 650  küsur geliyor. buna 700 yatırsam
tabi bu yatırdığım böyle kalmıyor kartla faturalar ödenecek nerden baksan 300 tl si faturalar gidiyor...bu durumda kart dönem borcumun sadece 400 tl si kapanmış oluyor...has... sorry... demede dur iki ileri bi geri mehter takımı takımı gibi kapatamadım gitti anasını satiim... kredi lafına donald karşı... ona noluyosa o konuyu kapadık deyip duruyo açamıyom ki o konuyu... hem borç benim sanane hemşerim.. burda artislik yapmak kolay tabi gelde ona yap demi... neysee...

kaldı 360 
ve devam eden taksidi eritmeyi unutmamak lazım.... pöfff........ 300 de ona atsam...

60 elime kalır... eee mutfak denen bir şey var... kredi kartına dokunmadan bu 60 la idare etsem on numara olur...
 
donaldda 500 e ben tamamlarım dedi... sonra isteme geri vermem bak dedim... ben güvenilir adamım dedi...alsam bile veririm dedi.. yok anacım ben kendim hallederim... olursa prim mrim 500 e kendim tamamlarım....

ilk 400 tlmi koydum anacım kenara 80 de bankada vardı oldu 480 ben onun yanına 20 daha atar 500 ederim onu... Hadi bismillah...kontağı 500 le açtık. Önerisi olan buyursun anacım... Boğaza çok harcıyom ben onu bi şey yapiim ben... kısiim...

hadi ben kaçtım... bundan sonra daha sık burdayım...İnşallah yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder