23 Mayıs 2014 Cuma

İllallah....

Gene canım sıkkın. Evet gene donald... İlla kendini haklı çıkarması, her şeyi çok biliyomuş havaları, hatta benim hakkımda ahkam kesmeleri artık dayanılmaz bir hal aldı. Abuk sabuk şeylerden mesela  banyonun önündeki vileda dan tartışma çıkar mı arkadaş. Kendi evimde huzurum yok anasını satayım... İnsan nasıl cinnet geçiriyor anlıyorum bazen... o vileda dan girdi ne kadınlığım kaldı ne analığım.... dünyanın en kusursuz adamı tabi kendisi... sigarasının külünü silkerken hi bir zaman küllüğü tutturamayan adam diyor bunları.... bütün gece ağladım sabah ezanından sonra anca uyumuşum... ezanı duydum sonra gözümü açtığımda saat 8 di... ateş gibi valla yaklaştıkça yanıyorum... ben ona hayatımda yer açmaya çalıştıkça o gelip darmaduman edip gidiyor....bağarıp çağırarak beni motive ediyormuş hayır dedim sen içindeki günün stresini bana kusuyorsun... kaldı öyle... ne gerek var yaa gülelim eylenelim ne gerek var....bi yere varamıyoruz da kopamıyoruz da... ama ben zararlı çıkıyorum bu işten ya bakalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder