8 Mayıs 2014 Perşembe

Ooff yaaa

Sabah tartıldım 72.6 eeee noldu şimdi... yemedim içmedim... sporumu da yaptım... Su tutmuş olabilirim. İntikamım acı oldu tartıdan dondurma yedim az önce ohh olsun... Yok yok bırakmadım yola devam. Bir dondurmada oluversin canım.... Yeter aramam artık.

Dün bir mesajlar bir mesajlar... Allah ım dedim bu anda alsan canımı olur yani mutlu ölmüş olurum... Tam vakti kaçırma bence dedim ama ses etmedi bana :) Özlemiş... Öğğffff hemen yelkenler suya iniveriyo... daha okurken gözlerim doluverdi....Nolcam ben Allah ım nolcam nolcam....

Neyse... nasıl dişim ağrıyo anlatamam... çektirmek lazım.... param yok olum az sabret diyorum dinlemiyo hain diş....bir de tırsıyorum yaa.... neyse bu yaz dişlere bir checkup şart oldu....20 likler gitmeli.... ne çektim be bu dişlerden....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder