21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ayranım yok içmeye tahterevanla giderim....



Ahanda bu da taksitlerim... Şimdi çok akıllı davranıp bunu 300 - 400 ödemeliyim... ekstra iş bulmalıyım... bu bezgin halimle nasıl olcaksa.... normal şartlar altında önümüzdeki ay haziranı ödemem gerekirdi ama martı anca kapatabilicem :(


Bu da akşamları kendime kıyağım.... Kitap evet ismi o gıcık edici kitaplardan ama ben çok beğendim.... Hatta biraz organize olmaya bile başladım.... Çantamda küçük küçük kağıtlara almış olduğum notlarımı güzel bir deftere acele etmeden temize çektim. Ve bir çok şeyi not almışım ama not aldığımı bile unutmuşum.... Onları hatırlayıp iş listemi oluşturdum... Ofisteki odamı bir güzel temizledim... Toparladım... Gereksiz ne varsa ayıklayıp attım... Bir iki günüme mal oldu... Olsun... Çok güzel oldu...

Evde zaten belli bir düzeni oturtmuştum... Şimdi sıra çalışma düzenimi oturtmakta.... Ekstra iş alabilmem için elimdekileri hatasız bir şekilde teslim etmem gerekiyor. Hücuuummm.... Gaza gelmeye ihtiyacım var doğrusu.... Ve bu kitap tam aradığım şey... Hurafelerden bahsetmiyor ufaktan başlamayı anlatıyor.... Ben tuttum doğrusu... 60 saniyede bilmemne diye farklı konularda bir kaç kitap daha var. Bunu bitirirsem onlarıda alabilirim....

Bu akşam da tv de bir şey yok ne sıkıcı.... Vıcık vıcık diziler... Ankara nın dikmeni midir nedir keza çocuklar duymasın temcit pilavı gibi hiç yeni bir mevzu yok.... ilk çekildiği yılları aç aynı olayları birebir görürsün... Sıfır yaratıcılık....Karapara aşk :P Tuba Büyüküstün e saygımız sonsuz o ne güzelliktir... Yüce rabbim yağdırmış ta yağdırmış.... Ama oynadığı filmler beni sarmıyor.... konulara uzağız... şöyle halk işi bir şey yapamıyorlar.... bir güneşi beklerken i beğeniştim... onda da cinayet minayet çıktı... uzak mevzular yaa... bu kadar kirlenmişlik akıyor dizilerden bile... daha masum olan tarafı ne bileyim öğrencinin cebinde para kalmamasını ama arka sıradakiler gibi cozutmamış olanı yok mu yani.... bir insanın platonik aşkını ama çaktırmadan olanını işlemiyolar da illa vıcık vıcık her mevzuları....daha bizden bir şey olmalı bu dizilerde....bulamıyorum bulamıyorum....

neyse çenem düştü gene... işler beni bekler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder