16 Mayıs 2014 Cuma

Borcun Gırtlağa Dayandığının Resmidir

Her ay mail kutumda şu sırıtık vadayı görmekten bıktım valla... taaa taaaaa kol gibi bir faturanız var der gibi.... hadi öde bakaım der gibi sırıtıyor....



Her ay 700 tl yi gömdüğüm halde kapatamadığım kart borcu... Bu ayda 700 tl yi gömdük bakalım.... 300 tl si faturalara gidecek zaten... sanki 400 ödemiş gibi olucam... 2 ileri bir geri mehter hızında borç kapamaca... Yok artık kartı yanımda taşımıyorum... Yoksa param almayıveririm arkadaş.... O borç eriyecek.... Bedenim ve borçlarım eriyecek başka yolu yok....

Faturalar ödendikten sonra kart borcum 1950 ye düşüyor bu ay... önümüzdeki  5 ayda kapanacağını umut ediyorum... Buda karta her ay 700 yatırıp 300 ünü faturalara çektiğim halde olabilecek bir şey... Faturalar dışında kart kullanılmayacak.... O zaman olur ancak...

Bakalım evdeki hesap çarşıya uyacak mı... Yoksa çarşı karışacak mı....

Bu kartı kapatmak nasip olursa 5 ay sonra birikimlerimi 500 den değil 900 tlden yaparım... Masalla masallaa.... Hayaller böyle iyi niyetli olsa da gerçek dünyada işler böyle yürümüyor bilirim.... Umut fakirin ekmeği imiş....

Dönem İçi Harcamalar 815 tl .... arkadaş sor ne aldın ortada bi b.k yok.... hadi zaten 400 ü faturalara gitti... Doğalgaz zaten 140 küsur gelmişti... Gerisini ne yaptın de bana.... hep boğaz abi.... yemişimde yemişim... ne yedin koyun alınır bu parayla ne aldım ben.... hep marketlerden bişi almışım bu harcamalar kısılacak.... ama her şey çok pahalı bir girip çıkıyorum 25 - 30  cart geçiyor... peynir zeytin dedin mi rakam 50 yi 60 ı buluyo.... bunlar da bitici şeyler... Offff.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder