9 Mayıs 2014 Cuma

Şakacı seni....

Tartı  benle kafa buluyor resmen 72.3 gösterdi 73 gösteriyor 72.8 gösteriyor... Onunda pili bitti herhalde... Her gün bir şeyler bitiyor... Hep masraf hep masraf canım :) Neyse ona pil ayarlamadan ölçümler pek sağlıklı olmayacak anlaşılan.


Sağ üstteki 20 lik dişim accaaip ağrıyor... ilaç içmeyen ben dün iki tane birden içtim. Biraz geçer gibi olsa da sonra gene başladı ağrımaya... sarımsak koydum diş macunu koydum kabus gibi bir geceydi. Allah ağrılar içinde kıvranan tüm hastalara şifa versin. Çaresizlik ne kötü. Ağrı öyle bir yayıldı ki gözüm kulağım alnım çare yok... yatıyom olmuyo kalkıyom olmuyo.... Öfff çok tırsıyorum çekecekler dişimi... Çok zalimce bir uygulama yaa... Zaten yarısı kırık dişin umarım olay büyümedne hallolur... Kimisinin dişini ameliyatla falan alıyolarmış duydukça bunları kalbim ağrıyor....

şu dişçiyi halledelimde söz bi daha iyi bakıcam sizlere dişçiklerim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder