5 Mayıs 2014 Pazartesi

Kola Kolik ve zayıflama harekatı.... 73

Ben bildiğin kolakolikim..bildiğin bağımlıyım.... gün de 1.5 litre içmezsem asabi oluyorum.... ara ara bıraksamda sonra gene deli gibi arıyorum... bir daha bizi ayıramıyacaklar caaanım diyerek o gün ekstra kola tüketiyorum.... aşkımızı kıskanıyorlar diyorum daha da bağlanıyorum... velhasılı kelam kola bağımlısı oldum... şimdi 150 bininci kere bıralıyorum ayy dur bakayım dolapta kalmış mı  kalmışsa o bittikten sonra bırakayım.... biz de yalan yok...baktım iki tane 1.5 litrelik kola var ama zero değil... ben zerocuyum... hayatta da başka bişi içmem...şimdik bunu attık....

her gün gelip kolasız geçen bilmem kaçıncı günüm diye rapor vericem....

aynı şekilde tatlı tüketimimi de azaltıyorum.... vatana millete hayırlı uğurlu olsun.... 

ve spora başlıyorum.....evde 5 tan 10 tane çok kasmadan... zira ayyyyhh ben şişko ve mutluyum deyip havlu atmaya çok meyilli bir bünyeye sahibim....


yaaa en son 68 lerde bırakmıştım burayı... al 73 olmuşum gene.... ilk hedef 65 .... başladım....bu kez garanti...


dün süper bir pazar günü hediye ettim kendime... ahanda böööle bir menemenle başladım güne.....




akşama doğruda mercimek köftesi üfff.... limonlu limonlu... yalnız biraz daha yeşilliği az koymuşum kızdım kendime...


kilo vermek diyodum arkasından bunlara ne ara geçtim.... ben nasıl zayıflıyayım yaaa :)) namümkün.... aslında böyle kendim hazırladığım şeyleri yesem zayıflarım... ben çukulata ve kolayla öğün geçirmesem doğal beslensem kilo veririm  de işte bir düzen kuramadım....yapıcam kararlıyım....

neyse çok iş var hadi ben kaçtım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder