24 Mayıs 2014 Cumartesi

Planlar...


Duman dinlemediğin gün hayat damarlarından biri kopmuş demektir.... Şu adamın hastasıyım yaaa.... Kaç kere rüyamda kendimi konserinde gördüm... Gerçek hayatta konsere gitmem... Bir kere gittim totoma ellediler... O gün bu gündür konser lafından bile tiksiniyorum....  Ahh yakından görebilsem keşke... gerçi biraz kart kalırım gençlerin arasında.... Aaaaa teyzem yaşını başını almış kalkmış konsere gelmiş deyip kameralar beni çekebilir....Maazallah....

 Bir daha söleyin bana sabaha kadar ağlamıyayım dün baş ağrısından geberdim yahu.... En son bir uyumuşum o gecenin acısını çıkarmışım.... Keşke kanepede değilde yatakta yatsaymışım daha dinlenmiş olurdum... insan 30 una kadar kanepede yatınca yatağı olduğu halde kendini yatağa layık bulmuyo....

 Dün uzun uzun düşündüm.  Kendi hayatına bak sen dedim kendime.... Yok Donald mış yok bilmemneymiş... Gelmişim kaç yaşıma.... Kimse üzerine hayal kurmamalı. Donald iyidir ama kaypaktır. Çok desteğini gördüm ömrümce ama söylediklerini yapmaz. Sözünde durmaz. Bahane bulur suçu sana atar sıvışır. Ona bel bağlanmaz. Zaten bunu baya bi başardım. Çocuk konusunda seneye bakarız diyor. Niçin diyorum abuk sabuk konuşuyor. Bana güvenmeliymiş. 10 yıldır beraberiz be adam. 10 yıl bir insan ömrü. Öyle ucu açık ifadeler kullanıyorki... Asla hah tamam oldun sen demicek gibi bir hali var. Onla bu hayal kurulmaz anladım ben. En kötü ihtimali söylüyorum koruyucu aile olurum bir çocuk evlat edinirim..... Ama ben doğurmak taraftarıyım yani imkanım varsa o duyguları yaşamak istiyorum. Sperm bankası çok pahalı olmasa... Kredi çeksem aklımdan böyle şeyler geçiyor sürekli... Ama evlilik asla yok sepette... donald yoksa başkası da yok benim için.... Ama çocuk olmalı....belki çocuğum olursa donaldı bile görmez gözüm...

 Yeni kararlar almam lazım şimdi. Öncelikle işle ilgili.... Elimde iş birikmemeli.Bazen o kadar zor ilerliyor ki.... İşin zorluğundan değil asla... Benim kafamı toparlayamamamdan... 











Borçlar erimeli... Bu zamanla olacak bir şey. Bunun için elimden bir şey gelmez. Kredi çekmeli mi çekmemeli mi diye düşünsemde donald buna karşı... Bende kafamda tam oturtamadım doğrusu... Bunu biraz daha düşünmeli...ayın 15 i maaş günüm. millet maaş gününü iple çeker benim tüylerim diken diken oluyor... Kira o gün veriliyor faturalar o gün ödeniyor kartın asgarisi o gün yatıyor taksit ogün ödeniyor... elde kalıyor cücük gibi bir para... onlada işte mutfak masrafı tamam...ayın 15ine ne kadar kaldı....21 gün müüü... çok varmış..Bütün paraları dağattık bu ayda.... Ömrümün en fakir günlerini yaşıyorum... Nakit olarak fakir. Yoksa herşey var çok şükür...Mutfak dopdolu evinde ihtiyacı yok ama sosyal hayat sıfır... Biri doğurdu gidilecek biri evleniyo gidilecek... İşte kıpırdayamadığım kısım bu böyle böyle kopuyosun ortamlardan. birini ağarlamak bile ekstra masraf oluyor malesef.... geççek bu günlerde....

Gene çenem düştü... Gidiyorum ben....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder