30 Eylül 2014 Salı

Run Bambi Run

Bu gün dayanamadım tartıldım. 73.3 üm wuufff... İyi hafta sonu 74.2 yi görünce yıkılmıştım resmen.... Durmak yok yola devam...Hadi be 72 hadi be koçum..... Gel ablan geeel geeel geel..... Dün gene yürüyüşümü yeni güzergahımda yaptım. Böyle daha eylenceli.....Tam 45 dakka sürüyor... 6 duraklık yol yürüyorum... 1 saaati buldurmak için daha nerlere gideyim bilemedim..... Zaten löngür löngür yürümem insanların garibine gidiyor.... Özgür bir ülkedeyiz karaciğerim mi yağlansın öliim mi onu mu istiyonuz ne bakıyonuz diyesim geliyor... Yalan dünyadaki Zerrine bağlayasım geliyor....

Bu arada face hesabı açtım... Eşten dosttan akrabadan akbabadan uzak.... Oooohhh... sporumu suyumu takip ediyorum eda taşpınarı falan takip ediyorum motivasyon amaçlı.Ayy bir de isim kısmına sweeety yazamazmışım suzan diye bir isim uydurdum... Güzel isim nerden geldiyse aklıma....

Bekle hayat geliyorum beenn dat dat dat daaatt........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder