15 Eylül 2014 Pazartesi

Bi Konuşmak Lazım

Oyşş bu gün çok moralmanım bozuk... Tamamen hormonsal hiç şüphem yok. Kendimle dalga geçiyorum bir yandan ama iç dünyam ühüüü ühüüü ağlama modunda. Ani patlamalarım var. Biraz tahammülsüz olmaya başladım. Yani boş muhabbet edemiyorum dinleyemiyorum. Neden böyle agresif oldum onu bulmam ve çözmem lazım. Yumuşak olamıyorum niye böyle oldum ben ya. ... Psikiyatriste mi gitmeliyim acaba...

Bi konuşmak lazımı izliyorum Cine 5 te. Konu ruh halime uygun... Depresyon..... Dönüp dönüp aynı şeyi söylüyorlar. Sunucu ha bire depresyon nedir diye soruyor. İnsancıklar elli farklı örneklerle tarif ediyorlar. Yahu depresyonun ne olduğunu bilmeyen nasıl girildiğini bilmeyen mi kaldı bu memlekette. Yurdum insanı 7 den 70 e depresif. Bu depresyondan nasıl çıkılır onu anlat be müslüman. Hahaaa konu mankeni psikiyatrist abi bana laf soktu az önce. Kişisel gelişim kitaplarıyla depresyondan çıkamaz mışım :P Ama eylenceli bir sohbet dönüyor. Hıhhh şimdi benim gelecek kaygıma parmak bastı. Evet program ısınmaya başladı güzel muhabbetler dönüyor.

Bu gün bir kez daha anladım ki yoklukta yetişen "insan açlık derecesindeki yokluktan bahsetmiyorum". İdare edebilecek düzeydeki yokluktan bahsediyorum... Yetecek kadar olanından.... Daha mı kaliteli çocuk yetişiyor ne. Bi abimiz var güzel para kazanır eşi desen öyle adam zehir gibi ne görse merak eder öğrenir eğitimini verecek seviyeye gelir. Gel gelelim oğlu liseyi btiremiyor. Kafasızlıktan değil bildiğin laçkalıktan.... Salıık bi çocuk.... Yani biraz kıtlıkta çocuk debelenmeyi öğreniyor mücadeleyi öğreniyor gibi. Kafam dolu o kadar dolu ki niye girdiysem bu konuya.

"Cogito, ergo sum" Yani Düşünüyorum, öyleyse varım....... Öyleyse hadi sürünmeye devam edelim........Bunu kim demiş René Descartes..... Yok düzlemi bulmuş piramiti daireye koymuş mertlik işte bu manyakla bozulmuş. Bize ne olum piramitin taban alanından hacminden düzlemde kesişen noktaların özelinden bizene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder