23 Eylül 2014 Salı

Diyet Modu

Dün diyetisyene de gittim. Hiç ilgilenmedi doğrusu. Bir fotokopi tutuşturdu elime.... Dedim sihirli değneğiniz mucize formülünüz falan yok mu.. Kesinlikle yok dedi .... listeye baktım pek bilindik. Ama olsun bakalım uyucam harfiyen. Bu gün başladım uygulamaya.... Açken tartılmayı unuttum kahvaltıdan sonra tartıldım 74.9 dum dün gece yatmadan önce 75.9 dum.... Panik yok halledicez....

Bu günkü menüm

sabah bir buçuk büyük dilim tam buğday ekmeği üzerine lor üzerine çöre otu... çörek otunu ben uydurdum kendimden lezzetli oldu...
yanına salatalık
1 tanede kırmızı biber....
 1 tanede latte -- cısss ---

ara
2 minik salatalık
1 yarım sütlü nescafe şekersiz....

öğlen
menüm harika.... sabahın köründe patlıcanlı bulgur pilavı yaptım ama nasıl leziz oldu anlatamam.... ben çok severim de :) hele patlıcanlı olunca aayyyy ölürüüüm :)
bulgur pilavı
az yoğurt
bir salatalık
yarım kırmızı biber

ara
mandalina

ara
hurma kayısı

akşam
öğlenle aynı....


böyle olunca kaçamak olmayacak yani bu listeye göre öçukulata yicek vakit kalmıyor :) hadi bakalım....15 gün sonra bir kontrolüm daha var bakalım fark olabilecek mi....

her gün 45 dakka yürü dedi bana... evde takılırım ben yürüyemicem hava erkenden kararıyor artık... işten çık eve git ohooo zor....

3 yorum:

  1. Gün gün paylaş lütfen. Ve lütfen uy herseye:)

    YanıtlaSil
  2. ayy hadi inşallah çok heyecanlıyım... hemen sonuç görmek istiyorum :)) çocuklar için beslenme çantası varya onlardan aldım kendime bölmeli falan... arkadaş görünce gözleri yerinden pörtledi bu ne yaaa diye :)) napalım yani iş yerinde yemek çıkıyo da biz mi yemiyoz... abur cuburla geçiştirmekten ne hale geldim... zayıflıcam o zaman görcek onlar...

    YanıtlaSil
  3. diyet yapmak sabir isi, bu da bende yok malesef..Kolay gelsin sana..

    YanıtlaSil