29 Eylül 2014 Pazartesi

Güzellik her zaman kazanır....

Bu hayatta güzel bir fizikle başladınsa bir sıfır öndesindir. Ha biraz da akıl gerek tabi o da varsa 5 sıfır öndesin ee biraz da talih varsa % 100 öndesin. Sabah sabah noluyoz demeyin. Gülbeni gelinliklerle gördüm.... Kıskandım valla... Hem aslan gibi üç oğul hem ikici kocaya geç.... Gerçi kadıncağızda az ağlamadı dimi. Çok yıprattılar onuda demek ki acısız olmuyor... İlla sürtcek o burun... Ama bir yerden sonra da bir şeyler oluyor o da güzelsen şanslıysan. Güzellerde üzülüyor ama gene de mutlu olma oranları daha yüksek... Kayıran Allah beni kayırsın....


Koca pazar yataktan çıkmadım diyebilirim...Yok yalan olmasın bir ara silah zoruyla temizlik falan yaptım.... Hatta saaatlerce balık ayıkladım... Leş gibi koktum falan....  Onun dışında Allah ım yapayalnız ölücem modundaydım koca hafta sonu.... Dünyada kimsem yok hep böyle olacak diye düşüne düşüne....Bazen hayatı kendime çok güzel zehir ediyorum.Sonra Friends i açtım biir kaç bölümü kahkaha atarak izledimde kendime geldim :) Harbi çok eylenceli bir dizi yaa... Nerde öyle dostluklar....

2 yorum:

  1. Sen aynı bana benziyorsun:). Ben de kursa gitmediğim zaman yataktan çıkmıyorum. Tek arkadaşım, herşeyim ankarada yaşıyor. mesafeler mesafeler. Hep yalnızım. İnsan konuşacak adam arıyor.
    Gülben çok çektii çokkkkk. Sonu iyi oldu darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
  2. Ruh ikizim :) Kız sen gene şanslısın, minnoşunla boğuşsana onla etkinlikler falan yap.... Ben bir minnoşum bile yok diye bunalımlardayım.... Ahh olsa neler yaparım neleeer.... Çıldırırım herhalde her günüm bir ekşın tadında geçer sanırım :)

    Valla Türkiye de mümkün değil öyle bir dostluk yaa inanmam :) Çat kapı çekinmeden gidebileceğin geldiğinde rahatsız olmayacağın bit dost nerdee....Çok samimiyet bir süre sonra ummadığın şeylere dönüşüyor... Bir de çok paylaşmış oluyosun her şeyini teee en zayıf yerinden vuru veriyolar insanı....

    Amin yaaa iyi şeyler olsun artık.....

    YanıtlaSil