4 Eylül 2014 Perşembe

Planlar :)

Şöyle bir geçmişi okudum da mayısta bu yıl yapılacakların listesini çıkarışım;

Bu yıl yapılacaklar;

- ehliyet çıkarılacak demişim hala bir adım bile atmadım.... Bu pazartesi hastaneye gidice bunu da bir sorayım bakayım.....

- araba kullanmayı öğrenmem lazım  demişim ehliyetten önce olmaz bu kuzum bu yılda olmaz

-5 kilo vermem lazım demişim ne vermesi 3 kilo aldım aq.

- Kredi kartını artık kapat  hadi yavrum aylık planla bunu başarabilirsin.... demişim ahanda bunu başardım en azından birini yapmışım bak...

- Taksit bitir demişim yıl sonuna kadar nşallah bastırıcam belki ocağa sarkar sarkıtmamaya çalışıcam....

- TV masası al...demişim yok anam bu sene alamam.... ocak - şubat gibi bakarız....

- Bu sene daha fazla kuş alma...  demişim kuşcağızlarımdan 2 tanesi öldü bile...:(

- Kur an öğrenilecek...demişim çabalarım sürüyor her akşam bir beş on dakka debeleniyorum.....


Mayıs ayından beri bunlara neler ilave edebildim;
- evi düzenli tutmayı öğrendim hatta  Donald bile şaşırmaya başladı ev hep pırıl pırıl
- yemeklerim daha bi güzelleşti çok şükür
- tasarruf yapmayı öğrendim daha az alarak almayarak vs.
- kışlık konserve hazırlamayı öğrendim
- pazartesi kan aldırarak sağlık kontrollerimide yaptırmış olucam
- dişlerime, gözlerime bu yıl iyi baktım
- bu yıl daha çok kitap okudum
- bu yıl bir yerlere giderken daha dikkatli bakınıp kaybolmadan işlerimi halletmeyi öğrendim
- yürüyüşler yaptım bu yıl ilk defa ve çok zevkli geldi 
- bu yıl yalnız yaşamanın ne demek olduğunu daha net öğrendim ve uyu sağladım çok şükür...
- tek başıma camilere türbelere gittim hep yalvarırdım insanlara ikna edemezdim aman bee tek başıma gittim diye kimse kızmadı bana çok şükür iyiki de yapmışım....



Neler ilave etmeliyim;
- daha çok kitap okunacak,
- çorba çeşitleri öğrenilecek,
- akraba ziyareti --- öfff haketmiyolar ama neyse küçüklüğümüzü bilelim --
- tatile gidilecek,
- işle ilgili daha profesyonel olmaya çalışılacak...........


2015 te neler yapmalıyım. eğer taksit bitmiş olursa ;
- tv masası alınacak (300 tl desek)
- saçlar boyatılacak ( 60 tl desek)
- güzel bir palto alınacak ( malum ocak ayı soğuk olur - sezon sonunu bekleyemem çünkü palto çok eski)
(150 yi geçmesek)
- bir iki pantalon almam lazım (100 de buna desek)
- bir iki kaliteli kazak --- malum ye kürküm ye devri biraz da benim kürküm yesin --- (100 de buna yazalım)
- kaliteli bot ( almayabiliriz )
- ilk fırsatta bir kitaplık (200 desek)
yani seneye kafadan 1000  hadi 2000 tl lik masraf yapsam kendime eve

 - çok para biriktirmem lazım.............(10 milyar hedef) - 5 yıl sonra ev alcak param olmalı üstünede atıyorum kredi çekilir başımı sokacak bir yer bulurum elbet - inşallah yani....

bi hesap yaptım 10 milyar birikmiyo tutmuyor bu hesap....8 belki....o da çok zor ya bakalım....





2 yorum:

  1. İnşallah bütün hayallerin gerçek olur��. Evi olmayan herkese ev nasip etsin Rabb'im.. (Bende boşanınca evsiz kalıcam. İnşallah zorba bir ev sahibine düşmem��)

    YanıtlaSil
  2. Amin inşallah daha iyi günlerimiz olsun.. Güçlü adımlarla yola devam... Arkaya bakmanın kimseye faydası olmuyor... aslında benimde annemden kalan bir evim var kanunen.... ama alamıyorum çünkü kanunlar beni zorbalardan koruyamıyor :)

    Ve Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır. :) Sağlam sebeplerimiz var senin minnoşun benimde hayallerim :)

    YanıtlaSil