8 Eylül 2014 Pazartesi

Panik Atak

Bu sabah kan tahlili yaptırmaya gittim.... Randevum 9 sen yanlış hastaneye git salak gibi.... Ayy zaten stresliyim bütün gece uyuyamamışım iğne korkusuna... Ordan doğru hastaneye gideyim diye bu sefer de yanlış arabaya bin.... İyice aptala bağladım bu sabah... Neyse tabiki yarım saat geç gittim. kadınlar beni almıcaktı içeri de doktorcum gel sen dedi... Tansiyonumu ölçtü normal dedi ama çarpıntın var dedi... Panik yaptım dedim içeri almazsınız diye korktum dedim. beni kan tahliline yolladı. O kadar kabalık ki. Önümdeki teyze de ay ben korkuyorum diyo... Tut elimi kaçalım dicektim nerdeyse... Arkamdaki teyzede dayadı memelerini sırtıma memeleriyle itekleyip durıyo beni...sağa kaçıyom sağa geliyo az öne gidiyom gene geliyo yapışıyo en son sıradan çıktım bu sefer öndeki abiyi tacize başladı çocukta çıktı sıradan. Bilemedim derdi ne... Ne tırstım var ya... Oturduğum koltuğa kuzu kuzu hiç bakmıyorum adama genel anestezi istiyorum dedim....Adamda anestezi uzmanıymış yaka kartında yazıyormuş gördünde mi söyledin diyo yok dedim senden tarafa bakamıyorum ben tırsıyorum dedim :) Sonuçları yarın birde alcakmışım. Dönüştede yağmura yakalandım.... Ama ne yağmur.... Atlattım çok şükür. Boşuna korkmuşum hissetmedim bile... Adamı bi sarılıp öpmediğim kaldı :)) Ama gene olsa gene korkarım o ayrı....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder