21 Eylül 2014 Pazar

Ekildim sayın halkım :)

Arkadaşa oturmaya gidicektim kalmaya gel dedi.... ama çağardığı gün kapı duvar bunuda gördük :) çarşıya gitmiş haber verememiş....aradım açmadı falan... neyse bir daha rüyasında görür... bu kadar ince işte ilişkiler. aradığım da açıp başka zaman olsun desen nolur ki dilin mi aşınır ben zaten anladım telefon açılmayınca...neyse havaya girdim ya gezeyim bari dedim. Ablamı da zorla çıkardım evden oohh turladık dün bu gün.... İyi oldu.... 5 tl lik tişört aldım kendime... dipteyim sondayım :) olsun napalım yeni yeni giycem bayramda kısmetse... Eski mahallemdeki teyzeleri dolaştık... Sohbet muhabbet.... Özlemişim yaaa... hem onlar memnun oldu hem ben mutlu oldum....

Bir hafta sonu daha bitti...zaman geçiyoor geçiyoor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder