27 Eylül 2014 Cumartesi

Gün 5 : Opss

Bu gün 73.9 ... Eee ben yukarı doğru gidiyorum... Yanlışlık var. Neyse tabi Donald sabote etti dün rejimimi... Onca obur olduğum zaman bir kere beni dışarı çıkarmadı.... Dün tutturdu falanca yere gidelim... Haydaa... Şimdi yok desem dellenecek... Ok dedim.. Ben sadece işkembe çorbası içtim ama geç bir saatti muhetemelen kıvamlı olsun diye unda atmışlardır içine...Haliyle tartıya da aynen yansıdı....Bu olmalı yani yoksa aykırı bir şey yapmadım. Çorbadır çorba... Yanına ekmek bilem yemedim bastım içine acıyı gözlerim yaşara yaşara yedim o derece yani.... Yürüyüşümü  de yaptım.... Ama üstüne çorba içince güme gitti sanırım... Bir de bana diyo ki mantı yersin sanıyordum , niye öyle bakıyon sevmiyon mu :| Uleeyyn düşman mısın bee....Gelmicem bu oyunlara.....Direne direne kazanacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder