1 Eylül 2014 Pazartesi

Hafta Sonu Matinesi

Bu hafta sonu biraz boğucu geçti doğrusu... Oyalanacal şey aradım durdum... Ne temizlik yapasım geldi ne buzluk doldurmaca ne örgü .... Bir daralmışlık hissiyatı vardı üstümde.... Sinema günü yapayım dedim.... Yok yok sinema da değil paşalar gibi evimde.... Bu parasızlıkta ne sineması allasen....

Pi yi hafta içi izlemiştim.... Kaplanlı maplanlı gösterimde olduğu vakitler baya bi konuşulan film... Görsellik falan süper bayıldım on numara.... tavsiye ediyorum

Dünde Charlie Chaplin yumurcak filmini izledim.... Hep sıkıcı bulmuşumdur filmlerini... Zira gene sıkıldım ama genel kültür babında izledim sonuna kadar... Bütün iflmlerini izlicek kısmetse......

Sonra Oyuncak Hikayesi 1- 2- 3 ü izledim

Sonra Kırmızı Balonu izledim....

http://birfilmsevdim.blogspot.com.tr/ bu sitedeki abimizin öneirlerini takip etmeye çalıştım desem daha doğru olacak... İnşallah bir gün benimde çocuğum olurda onunla bir daha izlerim :)

Önce bir kendim izliyeyimde...

Sonra izlemektende sıkıldım çıktım bir yürüyüş yaptım işte bu süper oldu....

Bu arada arkadaşım hamişmiş... Biraz kıskanmadım desem yalan olur... Kara bahtım kör talihim....Donalda da trip atıp duruyorum tabi tırstığımdan mevzuyu açamıyorum o da anlamıyo nniye trip atttığımı beni arızalı zannediyo.... bu erkekler kadın ruhundan hiç anlmıyo... Ya da anlıyor da işlerine gelmiyo....

Daha çok okumalı daha çok öğrenmeli....


2 yorum:

  1. Yalnızlığın en kötü tarafı:( bende yapacak birşey bulamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten zor... Kendimi oyalayabilen bir insanım buna rağmen artık çok zorlanıyorum... Yaşlanıyorum sanırım....

      Sil