30 Ağustos 2014 Cumartesi

Atma be adaşım....

Angelina Jolie ile Brad Pitt nihayet evlenmiş :) 6 çocuktan sonra.... Ahh be Angelina cım bende 10 yıldır adamı ikna edemedim :) Korkarım sen gibi 6 çocukta yapsam ikna edemicem adam çocuağa da karşı :)) Benim yanımda gene bahtlısın şükret :))






Pühhh sana.... Valla gözümüzden bir düştün pir düştün... Boyun posun devrile... Tüm yüz üstü bırakılan hatunlar senin sıfatına tüküre....  Zavallı Özge Özpirinç çi..... Hakkaten adam bariz mutlu bu nasıl oluyor yaaa... Hala ben bu kimyayı anlayamadım. Donaldda her haltı yedi mesela elli bin tane kılıfla kendini de haklı çıkardı üstede çıktı ama hala erkek kimyasına benim kafam basmıyor arkadaş....Biriyle mutlusun sonra nasıl oluyorda başka birine kalbini açabiliyorsun.... Nasıl yani nasıl oluyo valla anlamadığımdan soruyorum....

Sabahattin Ali yapıştırsın şimdi cevabı yeri geldi;

"Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?.."




Bu gün neşem yerinde keyfim tıkır çenem düşük maşallah başıma bi gelecek var herhalde du bakalım bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder