5 Ağustos 2014 Salı

Yoğurt yaptım :)

Evet hanım kız olmaya devam... Ruhum bu aralar pek hamarat sürekli bir buzluğa bir şey yapıpı atayım dikiş dikeyim tığ işi yapayım diye içimde bir his var... Can sıkıntısından da olabilir bilemiyorum...

Nihayet dün akşam yoğurt mayaladım.... Yarın sabah tadıcam bakalım.... Çok heyecanlıyım :)) Ama süt malesef kutu sütlerden di nerdne bulucam ki açık süt... Sütü kavanoza aktarırken zaten yarısı yere döküldü :( lafın gelişi yarısı yani... Acemilikte olur böyle şeyler... Biz neticeye bakalım... Eğer bu tutarsa sırada acı sos ve kahvaltılık var....Ve tabiki turşu....

Sonra salamura yaprak alıp buzluğa atıcam....Buzluğa sarma atıcam... Noluyo laaa bana içime annem kaçmış sanki....Hadi annem 5 kişilik bir nüfusa hazırlanıyordu ya ben... Bildiğin sap gibiyim...Neyse beni almayan utansın :P

Sonra bir dikiş merakıdır gidiyor içimde... Becerebilsem ne ala... Kimsem yok ki şu meret nasıl çalışır göstersin bana.... Cebelleşip duruyorum makineyle ama dikmiyor namussuz :( Oldurucam ben onu koydum kafaya....


Öyle işte oyalıyorum kendimi.....Boş şeyler hepsi boş biliyorum da bir şekilde oyalanmak iyi oluyor....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder