23 Temmuz 2014 Çarşamba

Limonun tanesi 95 kuruş ohaaa....

Harbi oha.... eti sütü kılı tüyü geçtim limondaki enflasyona gel.... yakında otta yiyemicez yeminle....

Offff bitmiyor bu para mevzum... Bi bitsin bi daha borca gireni öpsünler....param kadar yaşıcam.... borç bitince zamanla zenginleyeceğimi bile düşünüyorum....2015 in mart ayına kadar totoma don dahi almaz isem borcum biticek... alırsam bitmiyo...

önümüzdeki ayın 15 ine kadar cepteki 40 tl ile nasıl idare edicem ben. ulan arada bayramda var... yeğenlerden kaçıcam resmen... sıkıntılı bir süreç....

donald da bi triplerde... karı gibi tirp atıyor... bişi mi oldu diyorum yok... ne aq. illallah ettim valla her bir şeyden... ekmek istemiyoz su istemiyoz kendimize davranmadığımız kadar iyi davranızyoz olmuyo olmuyo.... şiişmanım diye mi acaba... kesinn ondan... insan haklarına aykırı. o zaman delikanlı gibi çek git bunu da sordum.... ne alakaa diyo....eeeeee ne o zaman..... ama bu hali hazmedemiyorum.... bazen aşırı düşüyo bana şimdide uzaktan el sallayıp transit geçiyo.... hayır ramazan rehaveti var sormadım bile bile nooldu diye.... en son geçen sordum sonra görüşürüz dedi.... zaten iftara bi saatt kalmış ne yemek yapsamdaydı aklım iyi dedim gittim... genelde kız trip atar erkek sorar öyle olmaz mı bu işler yaa.... neysee.... sormucam işte patlaaa....

kilo verip onu yamultucam kararlıyım.... bayramın başlamasıyla birlikte yürüyüşlere çıkıcam gene.... sıkı bir diyetle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder