10 Temmuz 2014 Perşembe

Şeytanla Mücadele

Ramazan ayı sınav ayı mübarek... Sıcaklar bir yandan geriyor bir yandan uyku düzensizliği sinirleri yıpratıyor derken alıngan huysuz bıdı bıdıcı bişi oldum... Zaten her şey kötü... :)

Olur böyle arada.... Param bitti 15 tl ile 5 gün geçirmem lazım :) ben asabiyet yapmıyayımda kim yapsın... Arkadaşlar iftara gelelim diyor tırsıyorum... Gelmeyin demedim ama kara kara düşünüyordum ki vazgeçtiler.. Naısl rahatlasım bilemezsin blogcum... Ruhum yoruldu vallahi... Ben ne zaman ayağımı yorganıma göre uzatmayı öğrenicem yaaaaa....

Bir de bunlar yetmezmiş gibi üzerinde çalıştığım projeyi kaydetmeden bilgisayar kilitlendi ve kapadım... Artık nasıl dalgınsam baya bir kaydetmemişim... Çalışma baya bir geriye gitti depresyondayııım....... Tabi ben böyle bir halt ettim diyemiceğime göre şimdi gazlıyorum bir yandan da ne yapmıştım hatırlamaya çalışıyorum nasıl yaptım bunu yaaa.......Kara bahtım kör talihim....

Bu gün biraz zorlandım mı ne ha bire saati yokluyorum :) gerçi şu an iyiyim...

Neyse günler boş hayat boş... Boşluğu gördükçe üzülüyorum... Bir gün bir aççam gözümü 50 - 60 olmuşum boşa gitmiş ömrüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder