19 Temmuz 2014 Cumartesi

Oksijen.........

Bu gün içime bir inanç geldi.... Başarıcam.... Borçlarımdan kurtulucam.... Yeni bir taktik geliştirdim....

Bu ay 1000 tl çaktım ya karta... Ağustosta da 1000 tl çakacam....böylelikle kk olayını kış gelmeden insani boyutlara indirgicem..... ve eylül ayında bir 600 tl daha çakarak kk ile ilişkimi bitiricem... sonra sadece aylık elektirik su gibi fatura ödemeleri için görüşüciğiz....

Bu arada artık karttan uzak durmam lazım.... Bunun içinde çeşitli taktikler geliştirdim kendime... En çok neye para harcıyorum boğaz... en çok ne yiyiyorum çukulata kola....tatlı krizlerim için evde tatlımı kendim yapıcam. malum irmik tatlısına bayılıyorum bir yaptım mı bir hafta yerim.... arada da havuçlu cezerye yaparım... ev yapımı kek.....hem evdeki un toz şeker irmik gibi stoklarım bozulmaya mahal vermeden temizlenmiş olur..... bir taşta çok kuş olur...

Hımmm bir de taksit belası var... Bu ay cepte beş kuruş para kalmadı. Taksit parası da yok yani. Ödemeseem olmaz zaten bir kaç ay gerideyim... Nani nani götürücekler beni.... Birikim kısmına sarkmam gerekebilir....ekstra iş mevzusuna girmeicem zira bezik bıkkın dağınık bir haldeyim....elimde zaten çok iş var Allah ın izniyle onları savsam başımdan biraz maddi olarak olmasa da manevi olarak huzura ererim.

Bir de ben çok kitap alıyorum ya onuda çözdüm... bir kaç siteden ebook indirdim. günah olabilir Allah affetsin fakirim oyalanacak bir şeyim yok.... gezemiyorum tozamıyorum...bu güne kadar hep parasını verip aldım... ama dardayım diye kitap okumayayım mı yani... hem vicdan hem duygu sömürüsü yapıyorum aklımca... Kütüphanede okumuşum gibi düşün olmaz mı....Vakit olmadığı için kütüphane olayına da giremiyorum. Hem böylesi daha hijyenik.


Canım sıkılınca park turu... Ramazandan sonra bol yürüyüş ve stres atmaca.... Geleyim mi diyene evde yokuz demece.... Gel bi yere gidelim diyene iş uydurmaca....

Bu gün biraz daha inançlıyım. Ölmezsem başarıcam... 2 ay bankaya para atamıcam...bu ay ve sonraki ay yani.... ondan sonra birikimime devam edebilirim....  Ev deki hesap çarşıya uyarsa ekim ayında kart borcum kalmamış oluyor... diren daisy....Allah ım gökten para yağsa nolur... sadece borcumu ödicek kadar. ne zormuş ev kurmak yalnızsan.... off offf milletin anası babası destek oluyor biz bu dünyada yapayalnızız tabi zorlanırız....taksitseseneye martta anca kapanıyor... ocak ayında soğuklar başlar ayağımı denk almalıyım... ona göre hazırlıklı olmalıyım.... doğalgaz 300 geldi geçen sene... seneye 400 takmasalar bari... neyse...hazırlıklı olmalı yani....

Şubat ayında
DOĞALGAZ   312,50 TL 

Mart Ayında
DOĞALGAZ  226,00 TL

Nisan Ayında
DOĞALGAZ  175,00 TL

Mayıs Ayında
DOĞALGAZ  149,50 TL

Haziranda 47 tl ye düşmüş....

Yalnız sağlam geçirmişler.....Şimdi farkediyorum........kıçıkırık iki oda bi salon evimin nesini ısıtamadım acep...Yakmıyom lan seneye doğalgazı....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder