19 Temmuz 2014 Cumartesi

Darlandım ayol

Hocam şöyle serin bir yazı yazmak müjdeli bir haber vermek bana nasip olmayacak  mı yahu... Geyik yapayım istiyorum ben burda ama her şey gayet ciddiii......Gayet despot....

Borç batağından kurtulma çabalarım devam ediyor....Bu ay 1000 tl yatırdım karta... 440 kira vericem...cebime 60 tl kalıcak.... 1500 tl kazanan biri için çok zor durumdayım... Kemer sıkma politikası uygulucam. Mümkün olduğu kadar bu ay karta elleşmicem inşallah....Bu ay taksidimi ödeyemicem. Üzgünüm....Hayaller bunlar ama evdeki hespa çarşıya gene uymayacak.... Çünkü önümüz bayram.... eee gitmek gerekecek gelmek gerekecek... makarna mı yapacam insanlara :(

Çay bitti bal bitti...... ööfffff....... bitmeyin uleyyn.... benim bal la çayla işim yokta donald olmazsa arıza çıkartıyor...neyse tedarikleyelim... neyseki uzun süre dayanan şeyler...Bir düze çıkabilsem...... Aaahhh ahhhhhhh...

Kendimi müthiş yalnız hissediyorum... Evde ne yapacağımı şaşırıyorum... Kendi kendime konuşuyorum... Çok zor gelmeye başladı yalnızlık yada fazla taktım yalnızlığıma kafayı..... Çözümü yok mu Allah ım.... Donald acayip kaprisli... Geçen bir yere gittik beş dakkaya geliyorum dedi beni arabada unuttu resmen... 30 dakka bekle bekle... nasıl sıkıldım anlatamam.... Ya dedim çok sıkıldım eve gitseydim keşke ben ağaç oldum dedim.... Offf kıyamet koptu ben iyilikten anlamıyormuşum... o bırakçakmış.... dedim iyi niyetinin farkındayım Allah razı olsun ama yani elimde değil sıkıldım.... eve gideyim yemeğimi falan hazırlıyayım dedim... o gün bu gündür konuşmuyoruz....Yanımdan geçiyo suratıma bakmıyo.... gelmiyo..... kahrediyor beni... o kadar üzülüyorum ki.... bu kadar tek yönlü bakma olaylara dedim... senin iyilik olarak gördüğün şeyi ben istemiyosam iyilik olur mu yani...

Hava  da binbeşyüz derece..... İsrail çocukları öldürüyor. Bir kaç gün oruç tutmak için sahura kalkamadım kalkamadığım için tutamadım vicdan azabı yaşıyorum... Sonra tutayım diyorum inşallah....


İş desen ayrı bi bunalım sebebi. Yaranmak mümkün değil. iki tane stajer aldılar. İkisinide üstüme saldılar... İkisi birbirinden bok... Geleyim gideyim paramı alayım derdindeler... bi şey söylüyon ben anlamıyorum bilmiyorum... fotokopi çek bilmiyorum tara bilmiyorum gösteriyon iki gün geçiyo e nasıl yapıyoduk... şirketin sabit telefonuna ben bunu kullanamam dedi yaa.... var mı böyle bir şey.... alt tarafı kargoyu arıyacak... yapamadığından değil arkadaş ellerinde akıllı telefon var yok bilmem ne aplikasyonunu indirdim dicek kadar zeki ama bir sabit telefonu kullanamıcak kadar gerizekalı olamaz yani bu insanlar tek bir seçenek kalıyor yapmak istemiyorlar... bunlar yüzünden patron bana kaynıyor....  işe geliyo daha sabahaın körün öfff çok kötüyüm bu gün... daa 20 yaşında çocuk noldu amk diyesi geliyo insanın.... bir günde normal ol dedim artık... anasını satayım ekmek elden su gölden yaşıyolar bir de mutsuzlar bi bok görmemişler ki hayatta....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder