16 Ağustos 2014 Cumartesi

Aman bir mecalim var :)



Yeap güle güle kk borcu bi daha seni burlarda görmiyeyim :)

Nasıl başlamıştık.....





üşütük gibi kk kullandığım günler geride kaldı. Mayıs ayındaki dönem içi harcamama bakar mısın 815 tl ve sadece boğaz ve ıvır zıvır.....  öğreniyorum anca..... 2351 lira dönem borcu ne demek yaaa 1500 tl maaş var 500 zaten kira kaldı 1000 eee elektrik su faturalar nolcek... bi de senetli taksit var  :) yani bildiğin uçuş modundaymışım....

 bundan sonra benim kk kullanım limitim 300 tl yi aşmıcak inşallah.... bu ay 292 ye dayanmış.... bu demek oluyor kiiiiii önümüzdeki aya kadar kart kaybolacak :) 


ablamın dediği gibi paranın kıymetini şimdi anladın mı sweety :) öyle dedi bana yaaa...... haklıymış ama çok savrukmuşum....

artık 200 gr ajvar sosa 10 tl vermiyorum mesela 6 tlye bir kilo ajvar sosumu kendim yapıyorum :) berekete bak.... artık yoğurtta evde yapılıyo süper yahuuu..... kısmetse daha öğrenmem gereken çok şey var. internet sağolsun ablalar yazmış bende yazandan Allah razı olsun diye diye faydalanıyorum.... Dikişi yemeği örgüyü ev temizliğini hep internetten öğrendim ne büyük nimet :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder