20 Ağustos 2014 Çarşamba

İngiliz Sodası

    Yine bir zayıflama dalgası geldi bana.... Gene heyheylendim...  Bu kilolar gidecek naralarım gene kulaklarımda... Bu sefer ingiliz sodası diye bir şey duydum ona sardım, hadi bakalım rasgele.....

   Hafta başı 74 kg idim, bu sabah 72.5 kg... bu ingiliz sodasının mucizesi değil bacım ödem attık boğaz tuttuk.... Sodayı daha az önce aldım....onun etkisini bir hafta sonra aaa iyimiş bu veya bu da mı gol değil şeklinde yazarım artık....

Abuk sabuk şeyler içe içe bir hal oldum anacım zayıflıcam diye. Bir gün nalları dikersem şaşırmam... Bu ingiliz sodası eczanede satılıyor... aman eczanede satılan her şey iyi olsa.... neyse...  öyle önüzümdeki ay arkadaşımın düğünü var. bir kaç kilo verirsem ne ala... 68 felam olsam meselaa.... yaaa yaaa dediğinizi duyar gibiyim... halamında şeyleri olsa amcam olurdu dimi... tamamm beee 70 in altına düşeyim bari....

Can dostum salatalık....  o olmasa naparım bilemem... kırt kırt kırt kemirip duruyorum hem alkali hem ye dur kimse höst diyemiyo :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder