6 Ağustos 2014 Çarşamba

Ajvar Sos

Ayy aştım ben kendimi ayol.... Dün akşam da ajvar sos yaptım... Gece üçe kadar uyumadım yaaaa.... Ama güzel oldu ama soğanı biraz fazla oldu... Hafta sonu bir daha yapıcam kısmetse...  Bu kadar çabaya o kadar malzemeye rağmen bir kilo bir ajvar elde edemedim.... 800 gr cık bir şey çıktı meydana... İnsan yemeye kıyamaz bee.... Önce patlıcanı attım fırına o bi saat közlendi, sonr  biberleri attım fırına o da bi 45 dakka durdu.... tabi onlar közlenirken aldım bi kilo domatesi rendele babam rendele.... fırındakilerin işi bitince fırın poşetine koydum onlar soğuyunca kabuklarını ayıkla did... soğanları rendele ( tarifte 4 taneydi benim gözüme küçük göründüler 5 tane yaptım yapmaz olaydım) Sonra kaynat babam kaynat... Çekmiyo meret suyunu... Zaten soy ayıkla did derken saat oldu 12 hadi dedim bi saatte çker bu suyunu... Ne çekmesi her baktığımda suyu artttı.... gece 3 e kadar gide gele pişirdim... Çıka çıka 800 gr lık bişi çıktı....Ve uykusuz bir ben....Ama beğendim olmuş bi dahakine daha az soğanla daha çok kırmızı biberle daha lezzetli yapıcam inşallah.... Eeee böyle böyle öğrencez....

Yoğrurt pek olamamış gibi... Haaa yenmez mi  yenir... Ama yoğurttan ziyade ayran sulu yoğurt babında.... Acıktııım uleyn....

Bu akşamda kısmetse lorlu sütlü biber turşusu yapıciğim..... Bakalım lor bozulmadıysa inşallah yani...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder