30 Ağustos 2014 Cumartesi

Kan tahlili

Ben aşırı iğne fobisi olan bir insanım.... Nerden sarmış bu korku beni pek bilemiyorum.... Teyzem şeker hastası ne zaman ölçüm yapacak olsa odayı terkediyorum içim acıyor sanki bana yapıyorlarmış gibi... Neyse çok şükür öyle böyle bu güne dek postu deldirmeden gelmeyi başardım :) Ama şimdi bünyemde bir gariplik var bir baktırmam icap ediyor tiroidime kan şekerime... zira ailenin yarısı şeker hastası yarısı tiroid hastası.... Ve ben yesem de yemesem de kilo veremiyorum... Spor yaptım yürüyüş yaptım iki kilo gidiyo geliyo... Bir baktıralım bakalım ne çıkacak bahtımıza... Nasıl tırsıyorum var yaa... Az önce arıcaktım randevu almak için iki kere telefonu çevirirken vazgeçip kapattım... Allah hastalara acil şifalar versin... Amin... Psikolojikman kollarıma iğneler batıyor şu an kollarım acıyor psikoloji nasıl değişik bir şey....

Dün akşam çok güzeldi. Eski dostlar toplanıp yemeğe gittik çoluk çombak ooohhh ne iyi geldi :) Donald da arayıp trip yapmayaydı iyidi... Kırk yılın başı bir yere gdiyorum "sen bilirsin ne zaman istersen gidebilirsin"  falan amaaaaann... Sesinın tonu bi acayip.... Bir süre takıldım ama sonra aman be dedim gecemi mahvetmesine izin vermicem.... Oooh süper eylendim.... Çocuklarla boğuştum insanları çıldırttım biraz, zira çocukları bir coşturdum ki çığlık çığlığa :)) en sevdiğim halleri :)) arkadaşımın oğlu fazlacana sevdi beni zannımca gidip gelip öptü beni ayyy içim eridi yaa canım yaa :) işte bu yaaa bende istiyorum katıksız çıkarsız sevgi.... ne kadar masum hesapsız.... süper yaaa süper.... çok keyif aldım....

Eve tıkılıp kaldım ne zamandır. Ay sonuna arkadaşın düğünü var... Bir de ona gittim mi bu aylık sosyal aktivite limitimi doldurmuş olurum.... Birde deniz kenarına gitsem....  girmesemde olur şöyle ayacıklarımı soksam otursam kıyısında...Yapayım bunu bir ara....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder