28 Ağustos 2014 Perşembe

Tavuk suyu

Evet hamaratlığa devam. Dün ne sıcaktı bu günd esıcak gerçi ama dün feci terledim halsizdim bir hoştum.... Eve gidince yapılcak işler hep kaldı bir dolaptaki tavuğu haşladım buz torbalarına suyunu koydum ooohhh misler gibi oldu.... Tam buzluğa yerleştirirken elimdeki poşet patlamasın mı bir refleks olarak çığlığı bastım tabi :)) gece saat bir.... komşular deli olduğumu düşünecek ama her yer battı beee....Boşuna demiyorlar sabahın şerri gecenin hayrından yeğdir diye....

Hala kirayı yatıramadım sıkıntılı bir durum.... Ceptede para kalmadı , kumbaralara attığım bozuklukları harcıyorum :) 25 kuruşlar ne kadar işe yarıyor bilemezsiniz..... Yaşasın kumbara... Ocak en geç şubat ayında bu dertlerden kurtuluccam inşallah.... Az kaldı çok şükür...




4 yorum:

  1. İnşallah sıkıntıların bir an önce biter�� ben süt alacak para bulamazdım. Herşey geçiyor. Tüm işler yoluna giriyor. Sen sağlığına dikkat et. Burdan seni refaha kavuşturacak önce bir iş sonra bir de bebiş nasip etmesini diliyorum Rabb'imden�� İnan bana ne kadar çok bebek istediğini anlayabiliyorum. Allah kalbine göre tüm iyilikleri nasip etsin sana��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin inşallah.... Önce beybi önce beybi.... Çok şükür geçiyo fazla takılmıyorum aslında bu bir süreç sonu var sayılı gün yani... Arada homurdanıyorum olur o kadar :))

      Sil
  2. Hersey geçecek. Yerine gelecek. Burdan ikimizde mutluluk anlarımızı paylaşacağız.:) hayat süprizlere dolu. Bak benim evimden kullandığım hiç bir eşyayı almama eşim izin vermiyor. Sadece özel eşyalarımı alacağım( çehizimde getirdiğim mutfak eşyalarımı da alamayacağım). Mutsuz muyum? HAYIR! Bu borcum bitecek, ben en az 5 yıllık bir borcun altına giricem. Yeni ev kurulacak. Bunun hiçbir önemi yok. Huzurun olsun canım:) bi de illede bebiş:))) yakınsak gel benim minnoşu sev;) ben öyle sakınmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim ben o minnoşuu :) çok açılma kredi kartından özellikle uzak dur... elini veren kolunu kaptırıyor... 5 yıl kendini bağlaman biraz ürkütücü geldi bana... biri bitsin birini al ayy çok zorlandım ben öderken borç dedin mi tüüyylerim diken diken oluyor.... niye alamıyomuşsun yaaa kendi getirdiğin şeyi... gerçi kötüyle başedilmiyo bilirim...en güzelini alırsın inşallah ta hesaplı git.....

      bende annem vefat edince sap gibi kaldım öyle ortada... annemin evine peder bey el koydu, bende sokakta kaldım... bir süre uğraştım ne yapabilirim çıkmıyayım evden falan diye ama bir yıl her gün tehdit.... dayanamadım.... hiç bir şeyim yoktu benimde kitaplarım ve ben :) Allah yardım ediyor şimdi her şeyim var çok şükür... 3 yıldır borç ödüyorum bi de kiraaa off.... bitti çok şükür bir bu kadar daha olsa ekilmezmiş :) Huzur o kadar önemliki hiçbir şey olmasın huzur olsun....

      Sil