11 Ağustos 2014 Pazartesi

Vee olduu

Kart borcumu sıfırladım babacığıım :))) Hahahaaa... evit evit... nihayet kart borcum sıfırlandı, tabi bir kenarda sessiz sedasız kendimden kırparak biriktirdiğim birikimimde.... Olsun gene yaparız... başka türlü o kart kapanmayacaktı. Nihayet bir karar verdim Donald a da danışarak.... Kapandı borcum şimdiiiii kartı kaybetmem lazım gözümün önünden bir daha kullanmamak üzere....


Şu an sadece taksidim kaldı.... Bir kaç ay birikmişi ile...  Önümüzdeki iki üç ayda ona abanıcam.... Sonra zaten kış gelecek kol gibi doğalgaz faturalarım olacak.... Seneye yaza anamdan doğduğum günki gibi borçsuz olucam....

Bu arada tatile bile çıkabiliriz... Birikimimden biraz para bile kaldı yani :) 

Çok şükür , çok şükür , çok şükür..... Valla bir ara hiç kapatamıyacağım kartı sanmıştım...

Öyle şimdilik on numara beş yıldız her şey :)

Gerçi daha maaşımı almadım alınca kapanmış olacak.... Erken konuşmuş oldum ama böyle yanii kapandı sayıyorum.. inşallah diyelim dimi....maşallah diyelim :) üzerimden omuzlarımdan kocaaaa bir yük kalktı vallahi....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder