14 Ağustos 2014 Perşembe

Meraklı Komşu Teyze

Sardım mı başıma meraklı bir komşu teyzeyi... Ayyy sanki kapımda pusuya yatıyo kadın... Uyuz...Başımdan savmaya çalışıyorum kibarca ama ne mümkün.... Anan baban nerde , çoluğun çocuğun var mı, nerde çalışıyon.... Bu ne biliyon mu sitenin dedikodu mafyası....Benden alıp siteye yayıyor... Bende cevaplıyom kuzu kuzu her soruda şoka girip... öldüler bekarım ben işe gidiyom aşağı mahallede hay çeneme..... acelem var diyom hala konuşuyo kadın... aldığım adabı muaşerat mıdır nedir ona istinaden totomu dönüp gidemiyom.... Memolide bi berk vardı memoli ne zaman aprtmana girse cart diye çıkardı yaa memolide kesin burlarda bir düğme var derdi aklıma o geliyor her seferinde.... kesin burlarda bir düğme var diye diye çıkıyorum evden...Ama ciddi canımı sıktı bu mevzu....

Yarın kesin gene karşılaşçam lanet olsun...... bu sefer  ben mi onu soru yağmuruna tutsam ne yapsam... keşke erkek olsaydım... erkeklere kimse bir şey sormuyor onlardan çekiniyorlar ... ben kadınım ya herkez her bokumu kurcalar... Valla öyle evime gelen arkadaşım iç çamaşır dolabımı kurcalamış ben markete kadar gittiğimde, ne kadar ayıp yahu otursana sen salonda , sinsiiii....... ama benim evimde koca denen o şahıstan  olaydı özelime saygı duymak zorunda kalırdı... insanlardan soğudum vallahi billahi.... densiz dengesiz hadsizler... normalleri de vardır muhakkak ama ben herkezden kaçar olduğum için onlarla tanışma fırsatım olmadı henüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder