22 Ağustos 2014 Cuma

Ağlamaklılık

Aman bana ne oluyor. Bir hüzünlüyüm bir efkarlı... Sanırsın bir şey olmuş... Toparlayamıyorum kendimi.... Şu satırları bile gözlerim dolu dolu yazıyorum acıklı bir şey de yok noluyor bana....Eni konu elimde mendil için için süzülüyor gözlerimden yaşlar...Malum günleride yeni atlattık hormon desem hormon değil... Dünden beri bir dağanığım hayır olsun... Biraz donald tetikledi ama bir yerde durmam lazım sonra unuttum ben onu tramvası kaldı herhalde... Yaşadığım bütün kayıplar bir bir gözümün önünden geçip duruyo... o öldü bu gitti buyum kırıldı falanca kayboldu....başıma ağrılar girdi yataklara düştüm yahu... insanın kendini hasta etme potansiyeli içinde mi acaba... dert yoksa dert mi üretiyoruz ne... Çok şükür hayatımın en pürüzsüz günleri... herkez iyi problem yok...değiştiremeyeceğim şeylere üzülüyorum geçmişe geleceğe... Geleceğe  bile ağladım yahu çok enteresanım bu gün....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder