25 Ağustos 2014 Pazartesi

Yeap geldim

Tramvam geçti toparlandım.... Biraz tasavvuf iyi gelir... Türbe ziyareti iyi gelir.... Onların hayatlarını dinlemek iyi gelir...

Toparlandım.. Hafta sonu gezdim tozdum ev temizledim bedenen yoruldum ama ruhumu dinlendirdim.... Ablamla bulıştum ne kadar uzak kalplerimiz birbirmize bütün gün bir aradaydık ama havadan sudan konuştuk sadece... Aylardır görüşmemişiz doğru düzgün yüzüme bile bakmadı oysaki dertleşmeye ihtiyacım vardı. Çok içerledim... Olsun napalım zorlayamayız kimseyi. Ablanda olsa demek ki muhabbet ayrı bir şey yıllardır kuramadık o bağı.... ben hep aramızdaki yaş farkına bağladım ama artık görüyorumki alakası yok kalplerimiz uzak.

Yeni planlar var aklımda.. Ev alma kararı gibi... Daha taksidi kapamadım o ayrı :) hep böyleyim işte ben uçarım kaçarım :) hani diyorum taksidim bitse ocakta sonra para biriktirmeye başlasam.... bir daha borca girmeyeceğim ya aklımca... ee bir kaza bela olmadıktan sonra elimdeki eşyada uzun süre idare eder beni.... 5 - 6 yıl para biriktirsem zaman nasılsa geçiyor ölmezsem kırkıma gelmeden evim olur. Donaldla paylaştım baya bi destekledi fikrimi... Çocuk demiyeyimde ona ne dersem diyeyim zaten :) Seneye çocuk olur mu olursa naparım planlar değişir o zaman.... Amaaan çocuğum olsun da ev olmasa da olur derdindeyim ben.... Donaldsa bir seneye gelsinde bakarız deyip konuyu bile açtırmıyor o konuya girmem yasak sanki kendi bakacak.... sanki ondan bir şey bekliyorum pehhh.....

neyse bu güne bakalım....  ne gelecekte ne geçmişte yaşanmıyor......ben kendime yatırım yapayım nasipte varsa o günlerde gelir... yoksa o kısmı düşünmek istemiyorum.........

2 yorum:

  1. Önemli olan karar vermek.. Ya nasip diyip işe girişmek. Hakkından hayırlısı. Herkesin ayrı bir mücadelesi var. Evde oluyor arabada hatta çocukta. Önemli olan sen mutlu ol;)

    YanıtlaSil
  2. ben çok yalnızım, çocuğum olsa onu büyütürken geçer hayat ama böyle yapayalnız olcaksam evinde önemi yok malında mülkünde... o yüzden minnoşun kıymetini bil bak bulamayanlar var :) tadını çıkara çıkara öpe koklaya büyüt...

    YanıtlaSil