23 Eylül 2014 Salı

Gün 2 : Yetmeyen mezura

Günaydınlaar,

Bu sabah 73.8 ile başladım güne... dün akşam şöyle bi totomu neyim mezurayla ölçeyim dedim bazı yerlerde 1 metrelik mezura yetmedi :( Nasıl bu hale gelebildim.... Oturdum boy aynamın karşısına sarkmış kollarıma katkat göbeğime bir insan beli kalınlığındaki bacaklarıma baktım....Tamam zor günler yaşadım tek başıma mücadele ederken hayatla beni mutlu eden tek şey ya da özgürce yapabildiğim tek şey yemekti. Ama sonunda zararı gene bana oldu. Böyle çok mutsuz oluyorum kendimi gördükçe. Bu sefer azimle devam etmeliyim gibi bir ton saydım döktüm kendime.... http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr yi gene yine yeniden en baştan okumaya başladım.... Ondan bir iki tiyo kaptım bile... Mesela akşam yemeği 6 dan sonraya kalmasın dedi.... Hemen dün uyguladım... Yeşil çay iç diyor içtim... Sabah sıcak limonlu su diyor o da ok... Ketılı icat edenden Allah razı olsun dedim dua mı da yolladım... Bikiniden de olsun inşallah... Okuyup gaza geldim....Ümitlendim... Gerçi o 60 kg den 50 lere düşme derdinde ben nerdeyim ama olsun... Gerçi şimdiye düşmüştür ben bloğun ilk sayfalarındayım henüz...

Bu günkü menüm
sabah
1 parça ekmeğe lor üstüne çörek otu
maydanoz  ve 2 salatalık
2 haşlama yumurta -- bu bi tane olabilirmiş

Ara : mandalina 2 tane

öğlen : dünden kalan bulgur pilavı yanına yoğurt ve salata

ara : 1 muz

ara : 1 mandalina

akşam  : öğlenle aynı....

Bu gün dünden kalan bulgurla idare edicem ziyan olmasın yaazık hem zaten çok güzel... Dükkandakilere de getirdim ama yemediler... Hepsi bana kaldı...bir bardaktan yaptım ne bereketli çıktı mübarek... Yarına kısmetse yeşil mercimek yemeği var...

Evren bana yardıma başladı bile. Dün akşam iş çıkışı şaypaya uğradım yeşilliklerde kampanya vardı :) bir alana bir bedava :)) marulumu maydanozumu taze nanemi rokamı fulledim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder