17 Eylül 2014 Çarşamba

Hoppalaaa.....

Bu aralar fazlasıyla insana ihtiyaç duyuyorum.... Arkadaşlarımı tek tek arayıp sana geleyim mi beni niye çağarmıyın diyom :) Bir kaçını gezdim bile.... Bir kaçını da sıraya dizdim. Öleceğim mi yaklaştı nedir :) Hiç adetim değil...... Seviyorum dostlarımı....İyi ki varlar.... Bebek sevdim bol bol....Arkadaşım on numaradır verdiler bana bebişi hiiç müdahale bile etmediler aldım gezdirdim geldim.... Pimpiriklenmediler....Allah onlardan razı olsun doya doya sevdim.... Bebişte hiç ağlamadı ya mübarek.... Tanıyo artık teyzesini :) Millet ikincilere geçti biz daha yoluna giremedik ühühüüüü :)

 Bu buluşmaların birinde hadi bir yerlere gidelim dedik.Küs olduğum bir arkadaş vardı daha doğrusu abuk sabuk bir dedikoduya inanıp bana sırtını dönen. Hatta beni silen hatta beni yerden yere vuran. Haksız olduğu için içim hep rahattı ...  kendi haline bıraktım o dönemde.... bir gün gelir bana sorar hallederiz diye düşündüm.... sonra ben sustukça coştu, bir dönem alakalı alakasız insanlardan bak senin hakkında böyle diyor lafları çokça gelmeye başladı bana. Aradım gel bakalım yüzleşelim dedim... gelmedi hemide ağzıma etti :) Öyle böyle değil :)) Çok ağladım çoook günlerce ben kimseden o kadar azar işitmedim ömrümde.... Birde haksız yere olunca ufff ne koymuştu üç aya yakın aklıma geldikçe ağladım yaaa... Sonra sağolsun Donald la öyle kavgalar krizler yaşadık ki bunu unuttum... burun buruna geldik o mekanda. Hay Allah ım kafamı kaldırdıkça gözgöze geliyorum ayyy ne streees anlatılır cinsten değil. Napsam merhaba mı desem kafamı mı çevirsem bişi :) Allah kimseyi böyle arada bırakmasın.... Neyse zor bir gündü gerildim ama sonradan sallamamaya başladım.... Sonra birde ne göreyim faceten engelimi kaldırmış... Anlamıyore..... Ortak arkadaşlarımızın altında mesajlarını görmeye başlayınca anladım....32 yaşımdayım muhabbete bak Allah ım yaaa.... bir daha olmaz eskisi gibi.... bir daha evime sokmam onu herhalde...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder