18 Eylül 2014 Perşembe

Gene beeeeen.......

Havalar soğumaya başladı.... Gündüzler iyi de akşamları battaniye altı dönemlerim başladı benim için :) Zaten soğuk kanlı bir yaratığım hemen üşümeye başladım bile.... Sürekli hesap yapıyorum sürekli sürekli sürekli... Bir yerden sonra devrelerim yanacak diye düşünüyorum.... Şu taksitlerin bitmesine son üç ay. Eylül hedefimiz tuttu çok şükür... Ekim - Kasım - Aralık.... Ya hedefim tutmazsa.....Elli  kez aynı hesabı kağıda yazıp duruyorum. Evde işte her yerde elime kağıt geçtikçe aynı çizeleyi oluşturuyorum. Tek eylencem bu haline geldi :) Galiba yavaş yavaş sıyırıyorum...

O kadar bunaldım ki parasızlıktan. Artık her kıyafetim bildiğin eskilikten dökülüyor. Ocak ayında birikim mirikim yapmıcam. Önce buz dolabını tıkabasa doldurucam. Sonra süper kıyafetler alıcam diye hayaller kuruyorum....

Çok yorgunum bu aralar çok halsiz... Havayla ilgisi vardır belki... Belki de eylemsizlik hali. Bir şey yaşayamıyormuş hissi. Sadece iş ev.. araya sıkıştırılan bir iki ufak dost ziyareti. Masraf olmasın diye evden çıkmıyorum ayol... Bunaldım yeminle....

Bu akşam bi değişiklik yapıp evi mi temizlesem acaba :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder