7 Eylül 2014 Pazar

My Sister, Gözlükçü & Gia.......The Pazar.....

Ahh enteresan günler yaşıyorum Dün ablamlaydım. Bir ev alıp beni de yanına almak istediğini söyleyip durdu. Ona bunun imkansız olduğunu olabildiğince keskin bir dille anlattım. Her buluşmamızda bunun muhabbetini yapmaktan bunaldım.... Sert olursam belki artık vazgeçer diye umuyorum....Ona ev alma planlarımı daha fazla üstüme gelirse şehri terkedeceğimi söyledim. Blöf yaptım ayol.... Şşş aramızda :) Samimi bilemiyorum. Para için gibi geliyor bana bu yakınlaşması. Günahını almıyayımda 3 yıldır aklın nerdeydi diye sorarlar adama... Niye ben giderken sesin çıkmadı diye sorarlar adama....Neyse o zamanlar hepimizin kafası dumanlıydı da artık çoooook geç.....Bir sürü can sıkıcı muhabbet yaptık... Geçmiş gelecek bıdı bıdı bıdı.....

 Gözlükçü tarafından dolandırılıyordum. Sadece cam değişimine 285 tl dedi 35 devlet karşılıyo işte bende biraz ikram yaparım bu arada hesap makinesi elinde çakır çukur bir hesaplamalar sana 200 olur... E bide bunun çerçevesi var... benim yıl sonuna kadar bir şey almamam gerekiyor...Bir düşündüm alıvereyim gitsin sonra dedim hayır ocağa kadar alamazsın.... Kendimle tartışıyorum :)) Deli olabilirim... Sonra ablamın gözlükçüsüne gittik bana söylediği şu numaralar değişmemiş gözlüğünde çizik bile yok hiç masraf yapma... Evliya mısın be adam.. Anlamıyoz yaa bak nasıl itekliyodu ilk gittiğim gözlükçü. Müslümanlık işte böyle bir şey halden anlamak....Ocak ayında lens alıcam onda da yardımcı olacağını söyledi bana cüzi bir rakama gelecek. Allah razı olsun valla....


Yarın kan tahliline gidicem gece sanki sabaha gidecekmişim gibi hissettim ayyy Allah ım gitmesem olmaz mı diye pazarlığa tutuştum resmen...Sonra bir günüm daha olduğu aklıma geldi ooohhh dedim bi rahatladım.... Çok acımaz umarım.....Şimdiden kanım çekiliyor.......Bırrrrr............Banane ben şarkı söylerim onlar kan alırken bakmam zaten... Şimdiden kollarım zonkluyo....


Ve kafa dağatmalık bir film; Gia - yine gerçek bir yaşam artık ne kadar yansıtılabilirse. Angelina Jolie kim ne diyebilir ki......


Bu da gerçek Gia hakkaten seksii.....


 Vee güzel....


Filmi izleyince anasından nefret ettim doğrusu.... Sorumsuz karı.... İnsan evladını bırakır mı....... Çok yazık olmuş......Öleli baya olmuş ama şu an yasını tutuyorum....Sadece sevgiye ihtiyacı olan bir insan....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder