25 Eylül 2014 Perşembe

Gün 3 : Obur

Oooff offff bu bünye dur durak bilmiyor... O kadar alışmış ki sürekli tıkınmaya sürekli aç... Kafi miktarda yememe rağmen sofradan kalkar kalkmaz gurrrkkk guurrkkk diye söylenmeye başlıyor hayret bir şey....

Bu sabah 73.2 kg...

Bu günkü menüm
Sabah : 2 yumurta tereyağında -- yarın yok --
            2 salatalık + yarım kırmızı biber

ara     : mandalina
öğlen  : mercimek yemeği ve  salata
ara       : muz
akşam  : öğlenle aynı

öğünlerle birlikte tam buğday ekmeğimi yiyiyorum ve 18 den sonra bir şey yemiyorum aman ne zooor bi şeey...aslında normalde bu kadar çok yemiyordum. mesela öğlen menüm gofret veya çukulata ara diye bir şey yok akşam Allah ne verdiyse sabah bazen adam gibi kahvaltı ama çoğunlukla çukulata ve kola olurdu... Eskiye nazaran midemin patlıcak şekilde tok olması lazımken açım enteresan. Neyse alışırsın kuzum....

Ve tabiki mekik ve yürüyüş. Dün anca üç tur atabildim parkta 1.5 km yani....

Kendime küçük bir defter edindim. Günlük kilomu ve ölçülerimi yazıyorum ve sporumu.....Bikini den öğrendim bunu..... Hedeflerimi de 70 kg -  65 kg - 60 kg - 55 kg olarak belirledim bakalım..... ne zaman olcak.....70 kg için 6 ekim dedim bakalım olcak mı...8 günüm var yani....olur mu ki...3.2 Kg gider mi ki 8 günde...

Her öğün içinde telefonumu kurdum. İyi oldu böyle...

Dün Donaldla film izliyoruz kadın koştu koştu adamın kucağına zıpladı bende kafasına vurdum bi tane bak alem neler yapıyo diye :) sırıtmaya başladı nasıl kaldırayım ben seni dedi hayvansı yaratık :) Zayıflıyoz herhalde dedim şunu yapmadan ölürsem gözüm açık gider bak dedim :)) Yaaa çok estetik bir hareket bir kere denedim de uçamıyorum ben öyle.... Bu kütleyle zaten estetik olmuyo uçan fil :) bir kütle yaklaşıyor kaçııın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder