29 Eylül 2014 Pazartesi

Diyeti bozdum imdaat....

Tıı toparlamam lazım.... Düzen gene kaçtı elden....An itibariyle kulağımı çekiyorum... Her şey hafta sonu aldığım muhteşem badem şekerleriyle başladı. Ama varyaaa insanın gözünü döndüren cinsten.. Çok kaliteli bir yerden aldım bademi de bir tazeydi wuuuffff....... Öğürene kadar yedim yani... Doydum mu hayıır :) Neyse onu geçtikte orda duraydım iyiydi. Pazar rehavetiyle halleyleri hüplettim... 10 lu paketi de kim icat ettiyse artık... Gittim geldim yedim :( Tamam durdum söz... artık yok... Yok canım 10 unu birden yemedim... Hayvanım ama o kadarda değil :)) yarısı duruyodur.... Umarım yani.... Hatırlamıyorum olay anını....Depresyona nasıl iyi geliyo bilemezsiniz.... Neyse tamam howw diyorum kendime dübsss diyorum... Dizginleri gene elime aldım inşallah... Daha bi kilo bile veremedim bee... Bu sabah korkudan tartılmadım....Yarında tartılmam banane... Teeeee cuma tartılcam.... Ve multi disiplinli bir hafta geçiricem. Bayramda göbeksiz olcaktım hani ben yaa....Offff oooofff....Neyse bu akşam yürüyüşümüde yaparım....

4 yorum:

  1. Bedenin alışma sürecinde bence. Hemen bir anda yemeyi kesemezsin. Azaltarak ilerleyebilirsin. Üzme kendini ama şartlandır. Azaltıcam de kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapabilirim inşallah. Yemek yemek ne kadar keyifli bir şey yahu... Yememek başlı başına bir dert....Ama zayıf bir vücut her şeye değer.... Ooffff çıldırıciğim :)

      Sil
  2. Çıldırmaaa:)) yiyerek zayıflayacaksın;)

    YanıtlaSil
  3. Kız Allah razı olsun dürtükle beni bırakma....

    YanıtlaSil